فرماندار شهرستان نیمروز:

میز خدمت در روستاها استمرار خواهد داشت

میز خدمت روستای حیدرآباد فتح‌الله از توابع بخش صابری شهرستان نیمروز با حضور فرماندار، بخشدار صابری و اعضای شورای اداری همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۹۳
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیمروز، فرماندار شهرستان نیمروز در حاشیه میز خدمت روستای حیدرآباد فتح‌الله از توابع بخش صابری این شهرستان هدف از برگزاری میز خدمت را در راستای سیاست‌های دولت مردمی و مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط نزدیک و  چهره‌به‌چهره با مردم و رفع مشکلات آنان دانست.

امینی راد افزود: در راستای خدمات‌رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستاها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اقدام جهادی و اقناع افراد در جهت رفع مشکلات از اولویت‌های برگزاری میز خدمت برشمرد و خاطرنشان کرد: تداوم حضور مدیران در روستاها و در جمع مردم  در قالب میز خدمت جهادی زمینه اقدام مناسبی است که می‌تواند حل مشکلات مردم را تسهیل کند.

فرماندار شهرستان نیمروز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: برپایی انتخابات سالم و با مشارکت بالای مردم، امری مهم و ارزشمند است و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید دریغ نمود و خواستار حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات سال جاری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نیمروز پس از شنیدن مسائل و مشکلات روستای مذکور از زبان دهیار، شورای اسلامی و اهالی روستا در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت راه روستایی، طرح هادی روستایی، رفع مشکلات شبکه آبرسانی و تأمین آب شرب، تقویت شبکه برق و روشنایی معابر روستا و سایر موارد، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده را به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط صادر نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار