اولین برنامه ملاقات مردمی بهزیستی استان تهران در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد

اولین برنامه ملاقات مردمی بهزیستی در استان تهران با عنوان «رو در رو» با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون توانبخشی استان تهران،رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی، هلال احمر، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن و... در مسجد حضرت فاطمه (س) (ارشاد) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۸۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: سازمان بهزیستی بر اساس رسالت و اهداف این سازمان در جهت توانمند سازی جامعه هدف و پیگیری موضوعات و چالش های  موجود برنامه ملاقات مردمی به صورت  رودررو در مسجد ارشاد  (حضرت فاطمه (س)  از ساعت 2 بعد از ظهر تا نماز مغرب و عشاء برگزار کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه  را تکریم عزتمندانه معلولان و جامعه هدف زیر پوشش بهزیستی عنوان کرد و افزود: در برنامه  ملاقات مردمی  معلولان و افراد زیرپوشش این سازمان از نزدیک با مسئولان مربوط، کارشناسان و رئیس سازمان بهزیستی دیدار و گفتگو و   مشکلات و درخواست های خود را مطرح می کنند.

خادم گفت: در این جلسه   دیدار مردمی 130 درخواست به طور رسمی ثبت شد که بیشترین آنها  مربوط به ودیعه مسکن، حق پرستاری و تجهیزات توانبخشی بود که تعدادی از آنها مورد رسیدگی قرار گرفت و دستور اقدامات لازم در خصوص رفع آنها صادر شد و بقیه درخواست ها نیز پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

  رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری خاطرنشان کرد: کمیسیون پزشکی سیار درخصوص شدت و نوع معلولیت نیز در این برنامه دیدار مردمی حضور داشت و به درخواستهای مردمی رسیدگی های لازم انجام شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار