شکارچیان غیرمجاز در زیستگاه‌های مشگین‌شهر به دام افتادند

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر موفق به دستگیری ۲ گروه شکارچی غیرمجاز کبک و یک گروه صیاد غیرمجاز سهره طلایی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۰۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

شکارچیان غیرمجاز در زیستگاه‌های مشگین‌شهر به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اداره کل محیط زیست استان اردبیل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر گفت: محیط‌بانان شهرستان در جریان گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت و آزاد، موفق به دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز کبک و یک نفر متخلف صید سهره طلایی شدند.

یوسف محمدی افزود: از این شکارچیان و صیادان متخلف ۲ بال سهره طلایی، هفت قطعه لاشه کبک و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز (قاچاق) کشف شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین‌شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حفاظت از حیات وحش از همیاران و دوستداران محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده شکارچیان و صیادان غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت جهت رسیدگی، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به شماره ۳۲۵۳۰۶۶۶-۰۴۵ یا تلفن گویا ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار