خبرهای داغ:

کسب رتبه اول اِشراف فرماندهی توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان( عج) استان اصفهان

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان موفق به کسب عنوان موفق ترین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سطح سپاه های استانی الف کشور در قالب جشنواره ملی مالک اشتر شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۶۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اصفهان: در آئینی با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپاه، از حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان( عج)‌ با اهدا لوح سپاس و نیز لوح افتخار سازمانی تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این لوح که به امضا حجت الاسلام حاج صادقی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران رسیده، آمده است: مسئول، آحاد کارکنان محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان( عج)استان اصفهان در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال ۱۴۰۱ مفتخر به کسب عنوان موفق ترین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه های استانی ویژه در جشنواره ملی مالک اشتر گردیده‌اید، بی شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش عوامل انسانی مؤثر آن سازمان می‌باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم از مجاهدت‌های بی وقفه و تلاش‌های مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.
 
توسعه فرهنگ شایسته سالاری، معرفی و تکریم مدیران رده های موفق‌تر و دارای برترین عملکرد، الگو نمایی، رشد و تعالی، حرکت انقلابی، ترغیب و برانگیختی در سایر رده‌ها، ارتقای فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، تقویت بسترها و راهکارهای اجرای بهتر ماموریت‌ها از جمله اهداف جشنواره مالک اشتر است که هر ساله با ارزیابی عملکرد سالانه رده‌ها و یگان‌ها در تمام سطوح سازمانی سپاه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار