خبرهای داغ:
عباسی‌کیا در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوی توانمند به همت حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ارائه و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان کارآفرین طی هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۲۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

سپیده عباسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اجرای برنامه‌هایی در راستای اقتصاد مقاومتی طی هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات تولیدی کارآفرینان بسیجی از تولید به مصرف برپا می‌شود.

وی بیان کرد: محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود در بخش‌های تولیدات خانگی، صنایع دستی، صنایع هنری و صنایع تبدیلی است.

مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه (س) لام الله علیها با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه از دستاوردهای بسیجیان این حوزه است، گفت: این کارگاه‌ها و مشاغل خانگی راه‌اندازی شده با حمایت‌های صندوق‌های قرض الحسنه و تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی بوده است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از کارگاه‌ها و کار جمعی در حال پیگیری و راه‌اندازی تعاونی هستیم، عنوان کرد: همچنین با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های اخیر در راستای اقتصاد مقاومتی، کارگاه خیاطی ریحانه نیز در هفته بسیج افتتاح می‌شود .

عباسی کیا با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج گفت: به همت بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برپایی نمایشگاه بانوی توانمند با ارائه و فروش محصولات کارآفرینان و معرفی محصولات تولیدی و کمک به فروش بیشتر آنان از جمله اقدامات اجرایی است که این نمایشگاه‌ها برکات دیگری از قبیل ارتباط کارآفرینان با یکدیگر و تبادل تجارب نیز دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار