خبرهای داغ:

افتتاح و بهره برداری از پل طبیعت شاهرود

شاهرود_ ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه وعده‌های داده شده از سوی شورای اسلامی در دوره ششم محقق و در حال تحقق است، گفت: ما امانت دار مردم هستم وعده داده ایم که از سرمایه‌های مردم محافظت کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۷۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

افتتاح و بهره برداری از پل طبیعت شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید رضا قنبریان در آئین بهره برداری و افتتاح پل طبیعت که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، افزود: ایده و طرح اولیه این پروژه در دوره اول مهندس احمدی مطرح و مصوب شد که با تغییر مدیریتی و تغییراتی در طرح با هزینه و زمان بیشتر در دوره جدید مهندس احمدی انجام و در حال حاضر شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه هستم.
او با تاکید بر اینکه در ابتدای کار شورای ششم به مردم قول داده ایم که تک تک پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند، ابراز داشت: این پروژه در شورای پنجم با ۳۰درصد پیشرفت به شورای ششم سپرده شد.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه اولویت این شورا اتمام تمام پروژه‌های نیمه تمام بوده و با انتخاب شهردار توانستیم به وعده داده شده جامع عمل برسانیم و تک تک این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم و خواهیم رساند، اظهار کرد: ۸۰درصد عملیات اجرایی این پل در زمان شورای ششم و مهندس احمدی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار