فرمانده ناحیه مقاومت چالوس درگفتگو با بسیج:

راهکار مقابله با تهاجم دشمنان حضور با قدرت در فضای مجازی بهمراه جهاد تبیین است

فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: باید در فضای مجازی قوی و با قدرت حضور یابیم تا جلوی تهاجم دشمنان را در سنگر‌های گوناگون بگیریم و در جهاد تبیین موفق شویم.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۴۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

راهکار مقابله با تهاجم دشمنان حضور با قدرت در فضای مجازی بهمراه جهاد تبیین است

خبرگزاری بسیج، سرهنگ خواجه حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در چالوس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، که معظم له فرمودند: من چندبار تکرار کرده‌ام که کشور باید قوی بشود وما در فضای مجازی باید آنقدر قوی بشویم که دشمن نتواند هرطور خواست عمل بکند، با بیان اینکه فضای مجازی و فضای دیجیتال امروزه در همه ابعاد زندگی مردم رسوخ پیدا کرده و به نوعی با فضای حقیقی گره خورده است گفت: اگر جوانان مستعد را پشتیبانی کرده و بستر‌های کار و خلاقیت را برای آن‌ها مهیا سازیم نه تنها در مقابل دشمن در این حوزه کم نمی‌آوریم بلکه قادر خواهیم بود عقب افتادگی‌ها را نیز جبران کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت چالوس افزود: در جنگ ترکیبی دشمن، رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را دستور دادند و پیش بینی لازم را در این رابطه داشتند. امروز می‌دانیم که ۱۰ سال از تاکیدات و پیش بینی‌های مقام معظم رهبری عقب هستیم. امیدواریم که در زمینه جهاد تبیین با همه توان در میدان باشیم تا یک بار دیگر پیروزی جبهه حق را بر جبهه کفر شاهد باشیم.

سرهنگ خواجه حسینی در پایان سخنان خود تصریح کرد: جوانان و خانواده‌ها نباید در مقابل دشمنی که اکنون و در فضای مجازی از هر جایی می‌تواند ورود کند، بی تفاوت باشند بلکه هر فرد به اندازه توان خود باید در مسیر جهاد تبیین و ایستادگی در مقابل دشمن وظیفه خود را عملی کند. ما دست هر کسی را که در این راه کمک خواهند نمود به گرمی می‌فشاریم و ان شا الله و به کمک خداوند متعال در این میدان نبرد نیز پیروز و سربلند خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها