خبرهای داغ:
سرهنگ حسنی:

طوفان الاقصی نابودی رژیم صهیونیستی را کلید زد

همدان- رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جهان در یک پیچ تاریخی است که تابلوهای آن را رهبران ایران تنظیم کرده‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی امروز راهی جز تسلیم و نابودی ندارد و طوفان الاقصی این نابودی را کلید زد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۱۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی حسنی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در شهر ملایر با بیان اینکه طوفان الاقصی آغازی برای پایان رژیم صهیونیستی است و این عملیات با وجود سیستم‌های دفاعی هوشمند اسرائیل، آنها را خوار و زبون کرده و هیمنه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی اسرائیل را از هم پاشیده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز بیش از گذشته به پایان خود نزدیک شده است.

وی به سه رویداد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تبعید امام راحل اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها اعلام کردند که این پیروزی به منافع آنها صدمه زده و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان به هر نحو ممکن دنبال براندازی و فروپاشی انقلاب بودند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان در برخی مواقع خودشان مستقیم و بسیاری مواقع به نیابت از آمریکا اقدامات خود را علیه ایران انجام دادند، یادآور شد: حمله به طبس در سال ۵۸ و کودتا در پایگاه شهید نوژه در سال ۵۹ از اقدامات مستقیم آمربکا بود و چون به اهدافش نرسید، با تحریک رژیم بعثی عراق جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداخت و به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه اگر کشورهای عربی با هم متحد شوند، می‌توانند اسرائیل را شکست دهند، اظهار کرد: امروز مدار جهان بر نظم آمریکا از بین رفته و جهان در حال تحول اساسی است.

حسنی با بیان اینکه جهان در یک پیچ تاریخی است که تابلوهای آن را رهبران ایران تنظیم کرده‌اند، افزود: رژیم صهیونیستی امروز راهی جز تسلیم و نابودی ندارد و طوفان الاقصی این نابودی را کلید زده و به نفع مردم غزه پیش خواهد رفت.

وی به اشتغال ۷۵ ساله فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: انتفاضه سنگ امروز به انتفاضه موشک تبدیل شده و حماس در بسیاری از عملیات‌ها پیروز میدان است و در طوفان الاقصی به عنوان فتح الفتوح شیرازه اسرائیل از هم پاشیده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: این عملیات با وجود سیستم‌های دفاعی هوشمند اسرائیل، آنها را خوار و زبون کرده و هیمنه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی آنها از هم پاشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال به نابودی خواهد رسید و به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت، تاکید کرد: خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت و رهبری ایران در حال شکل‌گیری است و اسرائبل در چند جبهه نمی‌تواند بجنگند.

حسنی خاطرنشان کرد: اگر زمانی احساس شود، مردم ما از همه جهت آماده هستند تا کمک‌های فیزیکی خود را به مردم غزه داشته باشند.

وی افزود: تردیدی در پیروزی حماس نداریم و علی رغم امپراطوری رسانه‌ای غرب، افکار جهان در حمایت از مردم غزه به پا خاسته و مردم ما از هر لحاظ آماده کمک به آنها مردم مظلوم غزه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار