13 آبان، روز نفی سلطه استکبار جهانی است

13 آبان، روز نفی سلطه استکبار جهانی است
کد خبر: ۹۵۵۱۶۲۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک؛ راهپیمایی پرشور و باشکوه 13 آبان در منطقه جناح همگام با اقصی نقاط کشور با حضور گسترده اقشار مختلف جامعه علی الخصوص دانش آموزان و فرهنگیان همراه بود.

صلاح الدین رفیعی زاد بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش جناح در جمع راهپیمایی کنندگان اظهار داشت: در روز 13 آبان وقایع مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب ایران به وقوع پیوست که مهم ترین شاخص های آن دفاع از آرمان های امام و انقلاب، نفی سلطه استکبار جهانی و دفاع از ملت های مظلوم جهان بوده است.

وی گفت: یوم الله سيزدهم آبان، يادآور سه رویداد مهم و سرنوشت ساز در تاريخ سیاسی کشورمان است. تبعيد حضرت امام خمينی (ره) به تركيه در روز 13 آبان 1343، كشتار دانش‌آموزان در روز 13 آبان 1357 در مقابل دانشگاه تهران و تسخير سفارت آمريكا در روز 13 آبان 1358 ، سه واقعه مهم این روز بوده است.

بخشدار بخش جناح ابراز داشت: در روزهای اخیر که شاهد جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در سایه حمایت آمریکای جنایتکار هستیم اهمیت پیام این روز که همان استکبارستیزی است بیشتر عیان می شود.

رفیعی زاد با تشکر از حضور گسترده راهپیمایان تصریح کرد: این اتحاد و شرکت گسترده آحاد مردم در مناسبت های ملی و مذهبی، نقشه های شوم دشمنان میهن عزیزمان را به انزوا برده و امید آن ها را نقش بر آب می کند.

در ادامه برنامه های این روز انجام حرکت های رزمی توسط دانش آموزان جودوکار، نقاشی همگانی ، قرائت قطعنامه یوم الله 13 آبان انجام پذیرفت و پایان بخش برنامه های این روز نیز به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار