خبرهای داغ:

هیمنه پوشالی دشمنان در هم شکسته است

در بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه استان سمنان آمده است: عملیات طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی وحامیان بی چون و چرایش را در هم شکسته است،
کد خبر: ۹۵۵۱۶۱۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیانیه ای به مناسبت 13 آبان ماه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: میدان، میدانِ غزه و اسرائیل نیست، میدانِ حق و باطل است. میدان، میدانِ استکبار و ایمان است؛ یک‌طرف، قدرت ایمان، یک‌طرف قدرت استکبار. البته قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و بمباران و فاجعه و جنایت پیش ‌می‌آید، قدرت ایمان بر همه‌ی اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد.

 امام خامنه ای(حفظه ا...)1402/8/10

 

 یوم ا... 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ، یادآور کینه توزی های همه جانبه دولت زورگو و بی منطق آمریکا که حامی تروریست دولتی و حکومت های ظالم و ستمگر بویژه رژیم کودک کش اسرائیل که این روزها دیوانه وار در حال نسل کشی و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم غزه است می باشد.

 

این روزها که اقدام مقتدرانه جبهه مقاومت با اجرای عملیات طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی وحامیان بی چون و چرایش را در هم شکسته است، ما مداحان و هیئات مذهبی ضمن محکومیت مجدد حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم  بی گناه غزه  ، انزجار خود را از  شیطان بزرگ و ام الفساد قرن ، آمریکای جانایتکار و عمال مزدور آن بویژه اسرائیل غاصب اعلام میداریم و با حضور فعّال و دشمن شکن خود در راهپیمایی سراسری سیزدهم آبان ماه ضمن ابراز برائت از دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و مکتب متعالی اهل بیت علیهم السلام، به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و همه آزادمردان عالم،  آماده‌ایم تا با فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پاسخی دندان شکن به دشمن زبون صهیونیستی بدهیم و تا آزادسازی قدس شریف از پا نایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار