خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

همه «اراذل» عالم برای نجات رژیم کودک کش صهیونیستی به میدان آمدند

سردار سرتیپ پاسدار حاجتی گفت: فلسطینیان چنان سیلی به صورت صهیونیست‌ها زدند که همه «اراذل» عالم برای نجات این رژیم کودک کش به میدان آمدند.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۰۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز شنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان دزفول، شکل گیری جبهه مقاومت را مرهون زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی چند ماه قبل از شهادت در نشستی با فرماندهان ارشد سپاه اعلام کرده بود که ۶ ارتش در وسعت جغرافیایی چندین هزار کیلومتر مربع ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه هیچ دشمنی توان ایستادن در برابر جبهه پرقدرت مقاومت را ندارد، افزود: امروز با دلاورمردی جوانان غزه در برابر رژیم صهیونیستی دوران جدیدی از مبارزه و جهاد آغاز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز غزه که باریکه‌ای با وسعتی حدود ۳۶۰ کیلومتر است، تمام معادلات دنیا را به هم زده است.

او افزود: جوانان غزه توانستند هفتم اکتبر طی ۲۰ دقیقه تمام هیمنه اسراییل غاصب را که افسانه سرایی فراوانی درباره آن کرده بودند، در هم بشکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهارکرد: مجاهدان غزه توانستند در طوفان الاقصی از دیوار‌هایی حائل که به آخرین تجهیزات و سنسو‌های روز دنیا و تسلیحاتی خودکار مجهز بودند عبور و بیش از ۲۰۰ نفر از غاصبان صهیونیستی اسیر کنند.

او ادامه داد: فلسطین طی ۷۵ سال گذشته توسط غاصبین تحقیر شده است، ولی امروز فلسطینیان سرافراز چنان سیلی محکمی به صورت اسراییل زدند که تمام اراذل عالم برای نجات این رژیم کودک کش به میدان آمدند اگرچه هرگز موفق به نجات این غده سرطانی نخواهند شد.

سردار حاجتی با اشاره به آغاز مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی ادامه داد: تمام ظرفیت فرودگاه‌های تلاویو برای خارج کردن صیونیست‌هایی که قصد فرار از سرزمین‌های اشغالی دارند پر است.

سردار حاجتی با بیان اینکه تحقق وعده فروپاشی اسراییل نزدیک است، تصریح کرد: برخی حوادث در غزه و مقاومت مردم فلسطین زیر موشکباران صهیونیست‌ها همانند مردم مقاوم دزفول در زیر موشک باران صدامیان است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که دوران «بزن در رو» تمام شده است و اگر ضربه‌ای به ایرن اسلامی بزنند، ضربه‌ای به مراتب سخت‌تر به آن‌ها وارد می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رونمایی از موشک هایپرسونیک را یادآور شد و گفت: دشمنان ایران اسلامی در خیال خام خود حمله به تاسیسات اتمی ایران اسلامی را در سال گذشته برنامه ریزی کرده بود که با رونمایی موشک مافوق صوت خیبرشکن امروز حتی تصور این حمله را نیز به ذهن راه نمی‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار