مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بستک :

برگزاری جلسه شورای دانش آموزی مدرسه دبستان دخترانه زرعونی برگزار شد

انتخابات شورای دانش آموزی دبستان زرعونی برگزار شد و بیش از ۳۰۰ دانش آموزفعال در این انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداختند
کد خبر: ۹۵۵۱۳۰۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

برگزاری جلسه شورای دانش آموزی مدرسه دبستان دخترانه زرعونی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان  ،با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بستک ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک ،فرمانده بسیج دانش آموزی شهید رجایی سپاه بستک و دیگر همکاران آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه زرعونی برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی در حاشیه بازدید از دبستان دخترانه زرعونی شهر بستک افزود: انتخابات شورای دانش آموزی دبستان زرعونی برگزار شد و بیش از ۳۰۰ دانش آموزفعال در این انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

محمدی تاکید کرد:با توجه به این مهم ، آموزش و پرورش بستر مشارکت دانش آموزان در فعالیت های گروهی و شورایی را در قالب انتخابات شورای دانش آموزی که دارای جایگاه مهمی در نظام تعلیم و تربیت هستند فراهم آورده است و با نظارت دقیق بر فرایند اجرایی می کوشد اهداف غایی و فلسفه وجودی شوراهای دانش آموزی به درستی محقق شود.

 

خسرو محمدی مدیر آموزش پرورش شهرستان بستک با قدردانی از عوامل برگزار کننده این انتخابات تاکید کرد: شورای دانش‌آموزی بستر بسیار مناسبی برای آماده‌سازی نسل آینده ساز کشور برای مناصب تصمیم‌گیری کلیدی است که انتظار می‌رود مدیران مدارس با بهره گیری حداکثری از این ظرفیت، در تقویت و تعالی این مهم بکوشند.

 

محمدی در پایان نیز از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک و سروان پاسدار عبدالله زاهری تقدیر و تشکر کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار