امام جمعه بستک:

دعوت از اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

ما در کنار مظلومیت مردم غزه باید از صبر و ایستادگی آنها هم سخن بگوییم وگرنه به آنها ظلم کرده‌ایم، تاکید کرد: امروز صحنه کربلا را در غزه می‌بینیم
کد خبر: ۹۵۵۱۳۰۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

امام جمعه بستک:دعوت از اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه گفت: روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

 

حجت السلام جهانگیری گفت:۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ است وامسال راهپیمایی از حساسیت خاصی برخوردار است آمریکا، و اسرائیل شیطنت های زیادی در منطقه داشته اند و به دنبال ایجاد اختلاف وبر هم زدن امنیت در منطقه هستند.

 

ایشان در ادامه با گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور، ۲۷ شهید دانش آموز شهرستان و شهید محمدحسین فهمیده، اظهار داشت: امروز باید از دوهزار شهید دانش آموز غزه یاد کنیم که در سه هفته اخیر مظلومانه زیر بمب‌های دشمن به خاک و خون کشیده شدند.

 

امام جمعه این شهرستان با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان با تاکید بر اینکه سازمان بسیج دانش آموزی باید کانونی برای پرورش نسلی همانند شهید فهمیده باشد، بیان داشت: ما امروز هم نیاز داریم که روحیه بسیجی، ایثارگری، فداکاری و شهادت طلبی در میان جامعه پررنگ باشد.

 

امام جمعه شهرستان بستک تصریح کرد:امسال راهپیمایی ۱۳ آبان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی همراه شده و ملت ایران به عنوان حامیان واقعی و اصلی مردم مظلوم فلسطین از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی خشمگین هستند.

 

جهانگیری در پایان گفت: ما در کنار مظلومیت مردم غزه باید از صبر و ایستادگی آنها هم سخن بگوییم وگرنه به آنها ظلم کرده‌ایم، تاکید کرد: امروز صحنه کربلا را در غزه می‌بینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار