مهم‌ترین هدف از تشکیل میز خدمت جهادی رضایتمندی مردم است

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، اولین میز خدمت برای بررسی مشکلات مدرسه، معلمان و دانش‌آموزان با حضور مسئولانی از فرمانداری، شهرداری و آموزش‌وپرورش در هنرستان کار و دانش رازی شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۴۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: به‌منظور آشنایی با مسائل و مشکلات دانش‌آموزان و تلاش برای حل آنها ایجاد روحیه و انگیزه برای انجام بهتر کارها و تسریع در روند و همچنین شناخت ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های اقتصادی سیاسی اجتماعی و فرهنگی میز خدمت انجام می‌پذیرد که می‌تواند رونق اقتصادی و تولیدی همراه داشته و با حضور میدانی مسئولین بالادستی ارتباط مستقیم مؤثری با دانش‌آموزان اتفاق بیفتد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی به بحث ارتباط مستقیم با فرهنگیان و دانش‌آموزان و تشکیل میز خدمتی که شکل می‌گیرد اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی به مشکلات جدید در خصوص ثبت‌نام نقل‌وانتقالات، اشتغال، مشکلات اداری آموزش‌وپرورش و عمومی مطرح است که اگر در داخل شهرستان قابل‌حل باشد به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با برپایی میز خدمت جهادی فرایند اداری کاهش می‌یابد افزود: موانع مختلفی در این میز خدمت مطرح شد و دستورات لازم جهت رفع آن اعلام شد و برخی از مشکلات که نیازمند زمان بیشتری بود به ارگان مربوطه ارجاع داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار