دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلاب + (تصاویر )

دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد به مناسب هفته بسیج دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۶۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این دیدار با حضور مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی عشایری، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت زینب (س ) و مدیران مدارس معارف شهر یاسوج انجام شد .
در این دیدار ابتدا سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گزارشی از برنامه های بسیج دانش آموزی داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و دیدار تعدادی از دانش آموزان نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد با مقام معظم رهبری به همین مناسبت تعدادی از دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد خدمت نماینده ولی فقیه در استان رسیده اند. 
وی حاضرین در این دیدار را خدمت آیت الله حسینی معرفی کرد و افزود: جمعی که در محضر شما هستند تعدادی از دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر از دو مدرسه معارف شهر یاسوج و تعدادی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و حوزه حضرت زینب شهر یاسوج هستند و آماده استفاده از بیانات و رهنمود های حضرت عالی می باشند.

در ادامه دو نفر از فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی خواهر و برادر به بیان فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی، مطالبات، انتظارات و حمایت های نماینده ولی فقیه از دانش آموزان پرداخته و دیدگاه های خود را بیان کردند.

در پایان حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: قبل از انقلاب موقعی که دانش آموز بودم رژیم طاغوت ما را از مفاهیم ارزشی دور می کرد و نمی گذاشت این مفاهیم از جمله استکبار ستیزی به دانش آموزان منتقل شود.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی این فرصت ها و این بستر ها برای رشد و تعلیم مبانی و مفاهیم ارزشی فراهم شد.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی حاضر در این مراسم گفت: شما خیلی از اتفاقات دوران قبل از انقلاب را ندیدید و بعضی از چیزها شاید برای شما عجیب و شبیه به افسانه باشد، شاید خیلی از سختی ها و نبود امکانات را ندانید ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی همه امکانات فراهم شده برای مثال جمهوری اسلامی باعث شده مسئله فلسطین که برای جهانیان و مسلمانان داشت فراموش می شد ندای مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا طنین انداز شود.

وی ابراز داشت: شما دانش آموزان باید قدر این ها را بدانید و قدر می دانید اما با این وجود دشمنان از طریق فضای مجازی تلاش هایی می کنند که جوان و نوجون ما را از این آرمان گرایی دور نگه دارند.  

امام جمعه شهر یاسوج یادآور شد: در همین فتنه اخیر مسئله حجاب و عفاف که دشمن بر این موج سوار شد و موفق نشد به اهداف خود برسد و تیرهایشان به سنگ خورد بخشی از فتنه هایشان متوجه شما جوان ها و نوجوان ها و دانش آموزان بود.

آیت الله حسینی ادامه داد: راهبری و مدیریت فرهنگی حوزه دانش آموزی کاری بسیار ارزشمند است و یک دانش آموز می توانست در نقطه ای قرار بگیرد که مقابل ارزش ها بایستد و به عنوان سرباز دشمن تیشه به ریشه ارزش ها بزند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: و یک دانش آموز هم می تواند مجاهد راه خدا و سرباز اسلام باشد و در طول تاریخ  جوان هایی بودند که به سمت دشمن رفتند و یزیدی شدند و افرادی  نیز به ارزش ها پایبند بودند و حسینی ماندند.

وی گفت: شما دانش آموزان باید آمادگی لازم را داشته و اهل مطالعه باشید.

آیت الله حسینی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: در مقابل این همه ظلم رژیم صهیونیستی نمی توان ساکت ماند اما سران کشورهای غربی در مقابل این جنایات و کشتار این همه زن و کودک و بمب های چند تنی که بر روی آن ها میریزند سکوت کرده اند و این تایید ظلم است.
وی بیان کرد: وقتی امام خمینی ره می فرماید؛ اسرائیل باید از صحنه روز گار محو شود به خاطر این است که این رژیم غاصب وحشیانه ترین و جنایت کار ترین صحنه ها را رقم زده و کشور های غربی این جنایات را تایید می کنند و کشور های عربی هم گنگ شده اند.

دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلابدیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد با نماینده رهبر معظم انقلاب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار