مسئول بسیج اصناف کشور:

اصناف و بازاریان کالا‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

مسئول بسیج اصناف کشور گفت: امیدواریم همه در مسیر پیروزی فلسطین گام برداریم به ویژه بازاریان و اصناف، تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی باید در دستور کار باشد.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۸۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفرش، غلامرضا حسن‌پور مسئول بسیج اصناف کشور پیش از ظهر امروز در نخستین اجلاسیه شهید «حاج اسماعیل رضایی»، شهید شاخص اصناف کشوری در سال ۱۴۰۲ که در تفرش برگزار شد،   گفت: توفیقی شد تا امروز در این اجلاسیه و در خدمت خانواده شهدا از جمله فرزندان این شهید ارزشی باشیم.


وی افزود: بازار همیشه در بطن انقلاب اسلامی حضور داشت و گواه آن تقدیم ۱۱ هزار شهید اصناف و بازاریان است. شهید حاج اسماعیل رضایی علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و مبارزاتی، در کار‌های خیر و عام‌المنفعه نیز مشارکت فعالی داشت.

مسئول بسیج اصناف کشور با اشاره به الگوگیری شهدای جبهه مقاومت و شهدای فلسطین از مکتب عاشورا تصریح کرد: شهدای غزه و فلسطین به شهدای انقلاب اسلامی اقتدا کردند و ما به تأسی مکتب سیدالشهدا (ع) در مقابل ظلم ایستادیم.

حسن‌پور مقاومت را تنها راه پیروزی ملت فلسطین دانست و گفت: امیدواریم همه در مسیر پیروزی فلسطین گام برداریم به ویژه بازاریان و اصناف، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی باید در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی کشور‌های اسلامی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی گفت: بدون تردید این شرایط قصه را به آن سمت می‌برد که مقام معظم رهبری فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار