فرمانده سپاه کربلا:

رزمندگان حماس در طوفان الاقصی از فرهنگ جهاد و شهادت دفاع مقدس الگو گرفتند/ هنر و رسانه بهترین ابزار برای مردمی کردن کنگره شهداست

ساری- فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ایمان، اعتقاد به شهادت رزمندگان حماس موجب علمیات بزرگ طوفان الاقصی شده است، گفت:ترویج فرهنگ جهاد و شهادت الهام بخش نسل جوان شده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۴۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست تخصصی و هم اندیشی دومین کنگره شهدای استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، توکلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، روسا و اعضای شورای شهر استان پیش از ظهر  امروز برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این نشست، با اشاره به تحولات جهان اسلام و عملیات طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت و رزمندگان حماس علیه رژیم غاصب اسرائیل، گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کودکان و زنان مظلوم غزه توسط رژیم کودکش کش اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند، اما زوایای این عملیات پنهان مانده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برخی‌ها با شبهه اندازی، از اینکه حماس شروع کننده جنگ علیه رژیم اشغالگر قدس بودند، افزود:  فلسطین۷۰ سال توسط رژیم کودکش صهیونیستی اشغال شده و ۷ میلیون فلسطینی آواره شدند و هر روز هم جنایت رژیم جنایتکار اسرائیل بر مردم فلسطین بیشتر می‌شود.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه بیش از هشت هزار نفردر غزه توسط رژیم صهیونیستی شهید شدند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکست سختی خورده است و با کودک کشی نمی تواند شکست خود را جبران کند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه طوفان الاقصی نقطه تاریخ ساز جهان اسلام است ، افزود: طوفان الاقصی فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر کرده است به طوریکه رئیس جمهور آمریکا شخصا وارد سرمزین های اشغالی می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه ایمان، اعتقاد به شهادت، اراده و ایده محوری رزمندگان حماس موجب این علمیات برزگ شده است، گفت: گرامیداشت و برپایی مراسمات شهدا، در قالب دفاع مقدس، هنر، نوشتار و گفتار الهام بخش نسل جوان است.

خبر
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک‌های اعضای شورا و شهرداری‌ها در مناسبت‌های مختلف، و قدردانی از آنان خاطرنشان کرد: ان شاءالله هم قسم می‌شویم که راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

سردار مسلمی به برگزاری دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران در  سال آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب چند محور از منویات معظم له برای برگزاری کنگره احصا شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهرداران و شورای شهر پای ثابت برخی از مباحث و موارد اجرایی کنگره هستند، اضافه کرد: شوراها جمع مردمی و نماینده مردم هستند و می توانند در تمامی حوزه های مختلف نقش آفرینی کنند.

سردار مسلمی با اشاره به مردمی برگزار کردن کنگره شهدا،خاطرنشان کرد: ابزار رسانه و هنر می توانند بهترین وسیله برای ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت هنرمندانه و با شرایط جوانان و نوجوانان به نسل جوان منتقل شود،گفت: در حوزه انتشار کتاب دفاع مقدس عقب هستیم و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه هر شهری میتواند برای شهدای شاخص خود دو کتاب یا بیشتر بنویسید،گفت: کتاب ها همیشه درتاریخ ماندگار خواهند ماند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شوراهای شهر و شهرداری ها، اگر برای انقلاب و ترویج دفاع مقدس هزینه کند، ماندگار می شود، خاطرنشان کرد: فضاسازی و تبلغیات کنگره شهدای مازندران نیازمند عزم جدی شوراها و شهرداری ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار