فرمانده سپاه روح‌الله

اجماع جهانی بر علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: هم اکنون بزرگترین اجماع جهانی در سراسر دنیا علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۳۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان مرکزی امروزی که با هدف برنامه‌ریزی راهپیمایی و اجتماعات ضد استکباری با حضور اقشار مردم غیور و انقلابی در سراسر استان برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان در تاریخ کشورمان سالروز ثبت وقایع اثرگذار و جریان‌سازی است.

وی افزود: طی سنوات گذشته بزرگداشت روز ۱۳آبان در قالب اجتماعات قشری و دانش آموزی برگزار می‌شد ولی امسال به دلیلی شرایط حساس ناشی از پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و نسل‌کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه باید روز ۱۳ آبان در قالب راهپیمایی عظیم با حضور همه اقشار مردم برگزار گردد.  

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه امروز مردم فلسطین پیروز واقعی میدان خواهند بود، تصریح کرد: هم اکنون بزرگترین اجماع جهانی در سراسر دنیا علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی شکل گرفته است.

«طوفان‎ الاقصی» نماد پیروزی همه‌جانبه مقاومت اسلامی است
 
بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست با اشاره به شهادت قریب به ۱۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه و دو هزار دانش‌آموز در اثر حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: روز ۱۳ آبان باید به صحنه انزجار ملت ایران از اسرائیل جنایتکار و حامیانش تبدیل شود و همه اقشار مردم که از حملات ددمنشانه و ناجمرانمردانه اسرائیل نسبت به زنان و کودکان غزه غمگین هستند باید به میدان بیایند.  
وی افزود: ما معتقدیم که محور مقاومت بر اساس آموزه‌های دینی و مکتب امام حسین(ع) شکل گرفته است و امروز طوفان الاقصی نشان قدرتمندی از این محور دارد.
 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار