خبرهای داغ:

شناسایی پژوهش‌های کاربردی در حوزه ورزش با نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد

دامغان_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: دانشگاه آزاد با حرکت به سوی پژوهش‌های کاربردی در حوزه ورزش در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی معضلات را در این حوزه از طریق پژوهش‌های کاربردی شناسایی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۷۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نعمت‌الله نعمتی در حاشیه جشن راه‌اندازی هجدهمین سال رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و البته زمان مناسبی برای تبیین اهمیت و کاربرد ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و همچنین هدایت‌کردن و سوق دادن جامعه به افزایش فعالیت‌های بدنی است.

نعمتی بیان کرد: بدیهی‌ است ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و به‌ عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی نقشی کلیدی و اساسی در زندگی معاصر دارد، از این‌ رو برنامه‌ریزی برای این مهم دارای اهمیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود: رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان سال ۸۴ با مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز و با استقبال ورزشکاران و ورزش‌دوستان در مقاطع مختلف توسعه یافت، به گونه‌ای که در حال حاضر علاوه بر مقاطع کاردانی و کارشناسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در گرایش‌های مختلف به جامعه خدمت‌رسانی می‌کند.

دانشیار گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بیان کرد: رشته تربیت‌بدنی از رشته‌های دارای بازار کار خوب و آمار اشتغالزایی بالاست که دانش‌آموختگان در زمینه‌های مختلف از جمله معلمی و باشگاه‌داری در توسعه ورزش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نعمتی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حرکت به سوی پژوهش‌های کاربردی در حوزه ورزش در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی معضلات و مشکلات را در این حوزه از طریق پژوهش‌های کاربردی احصاء و شناسایی می‌کند و در این راستا مجوز مجله علمی و بین‌المللی دانشگاه آزاد دامغان را اخذ کردیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشگاه آزاد اسلامی دامغان از مقطع هنرستان تا دکتری تخصصی در گرایش‌های مختلف رشته تربیت‌بدنی دانش‌آموخته تربیت می‌‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار