دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ایلام:

با لاترین معروف انتصاب افراد متخصص است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ایلام گفت: بالاترین معروف امروز حفظ بیت‌المال است، انتصاب افراد متخصص و توانمند در این راستا است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۵۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود حاتمی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ایلام گفت: بالاترین معروف امروز حفظ بیت‌المال است و انتصاب افراد متخصص و توانمند در این راستا است.

 

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ایلام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال مهار تورم و رونق تولید است؛ اما کدام تورم را مهار کردیم؟ چرا دستورات این سید حکیم باید روی زمین بماند؟

 

وی بیان داشت: همه ما باید احساس وظیفه کنیم، اگر احساس وظیفه نمی‌کنیم و یا اینکه احساس وظیفه می‌کنیم؛ اما بلد نیستیم کار کنیم حرام است مسئولیت بگیریم.

 

حاتمی گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بسیار گسترده است، تمام قوانینی که وضع شده و ابلاغ شده همه معروف هستند و اگر درست انجام بگیرد یک معروفی تحقق پیدا کرده است، اگر درست انجام نگیرد می‌شود منکر.

 

  وی در ادامه گفت: ارزش و کرامت انسان و رفتار مناسب و جذبه دار در شان مدیر نظام جمهوری اسلامی با ارباب رجوع که طرف تحت تاثیر اخلاق اسلامی یک مدیر قرار بگیرد اینها معروفات است، ما این گزارشات را در ماه می خواهیم. 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایلام خاطرنشان کرد: چیزی که از مدیران و دبیران دستگاهها می‌خواهیم این است که به‌صورت ماهانه منکراتی که موجود است به ستاد، احصا و گزارش کنند و در جهت رفع آنها تلاش کنند.

 

وی بیان داشت: بالاترین معروف امروز حفظ بیت‌المال است، انتصابات افراد متخصص و توانمند است نه اینکه به کارشناسی مراجعه شود و از خیلی از موضوعات بی‌خبر باشد، کارشناس باید به کارش واقف باشد و کارش را درست و به‌موقع انجام دهد و دست‌پاک باشد و بیت‌المال را حفظ کند.

 

حاتمی یادآور شد: حفظ نظام جمهوری اسلامی در حفظ آرمان‌های بلند آن است و آن پاکی و تقوا و حفظ بیت‌المال است، ما اینها را می‌خواهیم.

 

وی تصریح کرد: عرصه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فراوان است؛ نابودکردن جنگل‌ها، ازبین‌بردن جانوران با شکار، چمن‌ها و جدول‌های نابود شده در شهر، عدم نظافت خیابان‌ها، جاده‌های ناسالم اینها همه منکر هستند و همه ما باید احساس وظیفه کنیم، اگر احساس وظیفه نمی‌کنیم و یا اینکه احساس وظیفه می‌کنیم؛ اما بلد نیستیم کار کنیم حرام است مسئولیت بگیریم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار