آغاز برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در قم

همزمان با هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در مدارس استان قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۱۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدرسه‌های پسرانه حافظ و ثقفی در مقطع متوسطه اول با حضور سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در جمع دانش‌آموزان مدرسه حافظ با بیان اینکه انقلاب اسلامی، زمینه تشکیل حکومت اسلامی را فراهم کرد، اظهار کرد: این انقلاب بر مبنای حکومت توحیدی است.

سرهنگ جعفری افزود: با استناد بر آیه شریفه قرآن «الله نور سماوات و الارض»، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که انقلاب اسلامی زمینه طلوع خورشید ولایت عظمی است و زمینه انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره)، بعنوان بنیانگذار انقلاب، حکومت اسلامی و کسی که این جریان توحیدی را به نمایندگی از امام زمان(عج) رهبری کرد، برای مقابله با دستگاه شیطان و حفظ انقلاب اسلامی و مسیر ظهور، دستور تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی بسیجیان را از سربازان آخرالزمانی حضرت حجت(عج) دانست و اظهار داشت: بسیج عظمت بالایی دارد. بسیجیان کسانی هستند که برای زمینه‌سازی ظهور گردهم آمده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط مختص به جمهوری اسلامی نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک خیزش انسانی برای زمینه‌سازی ظهور است و این انقلاب در کشورهای منطقه نیز سرایت کرده است.

وی با تصریح بر اینکه بسیج، امروز به کشورهای منطقه نیز سرایت و توسعه پیدا کرده است، اذعان داشت: امروز یک بسیج جهانی شکل گرفته است. نیروهای حشدالشعبی، حزب الله لبنان، فاطمیون و نیروی مردمی حماس در غزه که در مقابل رژیم سفاک صهیونسیتی ایستادگی می‌کند، همه روحیه بسیجی دارند و سربازانی هستند که برای ظهور مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار