خبرهای داغ:

روز دانش آموز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

روز دانش آموز روز پرافتخاری در تاریخ این مرز و بوم است. روز مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۰۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوس آمریکا

به گزارش خبرگزاری بسیج روز دانش آموز روز 13 آبان، یکی از بزرگ ترین رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان (روز دانش آموز)؛ روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان ، انقلابی و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملّت بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم. روز دانش آموز روز پر افتخار برای انقلاب اسلامی

روز دانش آموز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

سیزده آبان از زبان مقام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

روز دانش آموز (13 آبان) یک روز تاریخی است

مقام معظم رهبری : سیزدهم آبان هم یک روز تجربه‌آموز است و تاریخی است . یعنی اینکه در این روز حوادثی اتّفاق افتاد که این حوادث در تاریخ ماندنی است. فراموش‌شدنی نیست و نباید هم فراموش بشود. «تجربه‌آموز است» [یعنی] به ‌خاطر همین حوادث ، یک واکنش هایی به وجود آمد که آن واکنش ها برای ما درس است ؛ باید برای آینده‌ی کشور، برای آینده‌ی عمر خودتان ، برای آینده‌ی ملّت تان از این تجربه‌ها استفاده کنید. آینده برای شما است.  

صحبت های امام خمینی(ره) درمورد 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به روز سیزده آبان فرمودند: ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم. دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال کردند ملت را سرافراز کردند.

روز دانش آموز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

13 آبان روز هجوم وحشیانه رژیم منحوس به دانشگاه و کشتار دسته جمعی دانشجویان عزیز ماست تمام گرفتاری ما از آمریکاست. دانش آموزان، جوانان ادامه دهنده عاشورا و کربلا و مکتب هستند. تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد. آن روزی که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت.

ما اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم. روز دانش آموز روز استکبار ستیزی و تاریخی است که در تاریخ 13 آبان ماه سال 1358 اتفاق افتاد و هیچ موقع این روز پر افتخار از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار