خبرهای داغ:

در اوج اقتداریم/ هر کشوری قوی نباشد ظالمان به او زور می گویند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه شاهد الغدیر این شهرستان برگزار شد حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۳۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه شاهد الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از جوانان ما که دانش آموز بودند هنگامی که در دوران دفاع مقدس مشاهده کردند، زورگویان دنیا متحد شده و تمامیت ارضی ،استقلال ، آزادی و دین مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده اند، درس را رها کرده و به سوی جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند.

ایشان در ادامه عنوان کرد: با کمی تامل در تاریخ معاصر و نگاهی به دوران پهلوی میبینیم که رضاخان با اینکه مدعی بود قدرتمندترین ارتش منطقه را دارد اما واقعیت نداشت و این قدرت پوشالی بود و در نهایت این قدرت پوشالی به اشغال ایران از شمال و جنوب در دوران جنگ جهانی توسط روسیه و انگلیس ختم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در ادامه با اشاره به قانون کاپیتولاسیون در زمان طاغوت، اضافه کرد: محمد رضا پهلوی و پدرش آنچنان این کشور را ضعیف کرده بودند که آمریکا به خود اجازه داده بود در این سرزمین جولان دهد و دنبال قانون کاپیتولاسیون بود.

سرهنگ موسوی بر اقتدار روز افزون ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اگر قوی نباشیم زور می شنویم، به یاری خداوند به اقتداری رسیده ایم که دیگر هیچ زورگویی در دنیا جرات کوچکترین اقدامی علیه ما ندارد و هر حرکتی از سوی دشمن صورت بگیرد قاطعانه پاسخ پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در غزه و در آن فضای محدود، رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را زندانی کرده و با اینکه مدعی داشتن یکی از ارتشهای قدرتمند دنیا است اما در مقابل مجاهدان فلسطینی به زانو در آمده است. رژیم غاصب صهیونیستی هرچه بمب دارد بر سر این مردم مظلوم و بی پناه فرو می ریزد اما توان مقابله زمینی را ندارد و به یاری خدا شکست خواهد خورد.

گفتنی است مراسم صبحگاه دانش آموزی با حضور دکتر چلوی معاون فرماندار ، حجت الاسلام آل کثیر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و امین سرخه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش برگزار گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار