خبرهای داغ:
یادداشت به قلم سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رهبران آمریکا اندک آبروی باقی مانده خود را فدای عمر کوتاه اسرائیل نکنند

رهبران آمریکا اندک آبروی باقی مانده خود را فدای عمر کوتاه اسرائیل نکنند
رهبران آمریکا اندک آبرو باقی مانده خود را فدای اندک عمر کوتاهی اسرائیل نکنند چرا که امروز همه سلول‌های سرطانی اسرائیل فعال شده است. 
کد خبر: ۹۵۵۰۱۸۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

 

قزوین_به گزارش بسیج،نبرد امروز فلسطین، بی‌سابقه‌ترین نبرد در طول دوران اشغال اسرائیل است. فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی امروز این ضربه سنگین را به نظام امنیتی، اطلاعاتی و ارتش مجهز رژیم غاصب اسرائیل وارد کرده و افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با این نبرد حماس باطل شد.

این پیروزی بزرگترین پیروزی از سال ۱۹۴۸ تا به امروز از طرف فلسطینی‌ها بود و تجربه چنین جنگی را اسرائیل در سابقه اشغالگری خود نداشته است. قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم، صبرا و شتیلا توسط شارون در روستای قالا و امروز بیمارستان‌های غزه مظلوم، بغض همه این جنایت‌ها و نبردهای سال ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳، غصب سرزمین مسلمانان، اشغال بلندی‌های جولان، کرانه باختری فلسطین تاکنون تاریخ غم انگیز و بغض آلود بر علیه صهیونیست‌ها را شکل داده و میزان خشم و نفرت در دو طرف غیرقابل تصور انسان است.

از یک طرف خشم و نفرت مقدس غزه و رزمندگان حماس برای قدس شریف و از طرفی دیگر کینه اشغالگران رژیم غاصب اسرائیل برای سرزمینی که متعلق به خودشان نیست که خود اسرائیل هم می‌داند و چیزهایی که به آنها تکیه می‌کرد امروز وجود خارجی ندارند و یا ضعیف شده اند.

اسرائیل، تجمیع سیاست آمریکا بر علیه دنیای اسلام است

اسرائیل به حمایت خارجی آمریکا و فرانسه و انگلیس دل خوش کرده بود، اسرائیلی که جغرافیای مستقلی ندارد در جغرافیای سیاسی آمریکا شناخته می‌شود چرا که یک ایالت منفصل اما زهرآگین، جنایتکار، اشغالگر، بی‌رحم، کودک کش قاتل و دیوانه این روزها و شب‌های غزه است.

اسرائیل تجمیع سیاست آمریکا بر علیه دنیای اسلام و غزه تجمیع موج انسانی غیرت، ایستادگی و مردانگی در پشت غزه است. عنصر دومی که اسرائیل به آن تکیه کرده قدرت به ظاهر افسانه‌ای پیرامون اشراف اطلاعاتی و امنیتی این رژیم بود که از هم گسیخته است و حماس توانست از این قدرت ظاهری و افسانه‌ای بگذرد و از دیوار ۱۲ متری تا شهرک‌های صهیونیست نشین هزار رزمنده در عمق حدود ۳۰ کیلومترش عبور کرده است.

عنصر سومی که اسرائیلی‌ها به آن اتکا داشتند ارتش قدرتمند مجهزشان بود که رزمندگان فلسطینی وقتی در ساعت شش و نیم صبح ۱۵ مهرماه بالای سرشان رسیدند همه آنها خواب بودند و عنصر چهارمی که این روزها اوج دیوانگی اش را گذاشته است قدرت ترساندن و ایجاد یک عملیات روانی است که مردم غزه و مسلمانان دنیا و مظلومان عالم به پشتیبانی اسرائیل، آمریکا می‌گویند: "آمریکا از زندان ابوغریب، کشتار مردم عراق، کشتار مردم افغانستان، چه چیزی را کهبه دست آورده که مفتضحانه یکی پس از دیگری از آنها خارج می شود" که باید گفت دستاورد حمایت آمریکا برای اسرائیل، شکل گیری کینه و نفرت دنیای اسلام بر علیه آنهاست. آنها از این به بعد اگر بخواهند به دنیای اسلام بیایند باید هواپیماهایشان مثل ترامپ و همسرش شبانه در فرودگاه‌های نظامی بنشینند. 

آمریکا اندک آبرو باقی مانده خود را فدای اندک عمر کوتاه اسرائیل نکند چرا که امروز همه سلول‌های سرطانی اسرائیل فعال شده است و خودش غده سرطانی بود و امروز این بدن ضعیف شده و اگر همه سلول‌های سرطانی این بدن فعال شود، روز به روز ضعیف‌تر خواهد شد.

نسل کشی اسرائیل برای یهودیان آمریکا نفرت انگیز است

دیوانگی امروز اسرائیل به خاطر ضربه‌ای است که خورده و به تعبیر مقام معظم رهبری، قابل ترمیم نیست و می‌خواهد در سطح همان ضربه جبران کند که بخشی از هزینه‌های رژیم غاصب اسرائیل تا امروز از این نبرد این است و هزینه اخلاقی کشتن کودکان و نسل کشی که دامنش را و دامن پشتیبانانش را رها نخواهد کرد حتی برای یهودیان آمریکا نفرت انگیز است؛ این نسل کشی هزینه‌های مادی دارد که قابل محاسبه نیست و هزینه شکستن محاصره ای که بر علیه غزه به وجود آورده بودند هزینه عبور از دیوار بلند ۱۲ متری روزی آرزویی از نیل تا فرات را داشتند.

صهیونیست ها امروز در این حصار و پادگان نظامی تحت عنوان سرزمین اشغالی زندگی می‌کنند که هزینه به هم ریختن معادله تلفات کم در جنگ های گذشته او برای یک جنازه سربازش، این بود که صدها نفر از فلسطینی را آزاد می کرد اما امروز برای جنازه‌های به زمین مانده و کشته‌هایش چه تاوانی باید بپردازد؟ که می توان گفت هزینه حیثیت از دست رفته قدرت پوشالی و دروغینش از نهر تا بحر فلسطین است که متعلق به فلسطین است، همچنان که از نیل تا فرات متعلق به جبهه مقاومت و دنیای اسلام شد.

دارندگان پاسپورت های آمریکایی و نروژی و سعودی باید به مقاصد پاسپورت هایشان بازگردند وگرنه باید مجوز شنا دریافت کنند چون راه زمین بسته است و در آتش خصم فلسطینی‌ها، در آتش گریه کودکان فلسطینی ها، در آتش آه مادران فلسطینی، در آتش غصه و اندوه دنیای اسلام خواهند سوخت و شهرک نشین ها قوام اسرائیل را در بر نخواهند داشت.

شناسنامه‌دارهای فلسطین بر بی‌شناسنامه‌دارها مهر باطل می زنند

اسرائیلی ها خود می دانند این سرزمین متعلق به آنها نیست. اسرائیل، سرزمین ندارد بلکه حکومت خود ساخته دارد اما حماس، سرزمین دارد و دارای یک تاریخ کهن و مقدس به نام قدس است بنابراین بی‌شناسنامه‌ها با پاسپورت‌هایی از قبل تهیه شده از طرف خودشان باید بروند و شناسنامه‌دارهای فلسطین بر بی‌شناسنامه‌دارها مهر باطل خواهند زد. 

یاد و خاطره شهیدان قدس از جمله شیخ یاسین، دکتر فتحی شقاقی، عماد مغنیه، سمیر قنتار، مصطفی بدرالدین، سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی از این شهیدان دست یاری مسئلت کرد و گفت: از پیشگاه خدای متعال که بهترین یاری کننده است مدد می طلبیم که تلخی این روزها را به شیرینی فرج حضرت بقیه الله الاعظم و رسیدن به خودش جبران کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار