فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد:

فعالیت های بسیج اقشار و محلات کمک به توانمندسازی ارکان نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد فعالیت های بسیج اقشار و بسیج محلات و مساجد را در راستای کمک به حکمرانی اسلامی و توانمندسازی ارکان نظام دانست.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۶۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در سخنانی فعالیت های بسیج اقشار و بسیج محلات و مساجد را در راستای کمک به حکمرانی اسلامی و توانمندسازی ارکان نظام برشمرد و تاکید کرد این کمک و همراهی بدون هیچ هزینه ای و با بیشترین بازدهی انجام میشود .

 وی افزود این فعالیت ها و خدمات در حوزه های سلامت و درمان ، محرومیت زدائی ، سبک زندگی و مشاوره های قضایی ،فرهنگی و اجتماعی به جامعه هدف ارائه می گردد . جهانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر در غزه و بازتاب آن در نزد اذهان جهانیان اشاره کرد و گفت این روزها حمایت های مردمی در شهرهای مختلف جهان ، فراگیر و شبیه راهپیمایی های ملت ایران در شهرهای کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شده است .وی تصریح کرد ضربه وارده به رژیم کودک کش وغاصب جعلی اسرائیل از لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی باعث سردرگمی و برهم خوردن تعادل و ثبات سیاسی آن شده که امیدواریم به زمین خوردن و سرنگونی این رژیم منجر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار