خبرهای داغ:

اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان دزفول

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان دزفول با دستورکار مسأله ذبح بهداشتی دام در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۲۵
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ پاسدار حکمت پور، فرمانده ناحیه بسیج دزفول، در ابتدای جلسه هدف مجامع بسیجیان را جهاد برای تحقق تدابیر، منویات و گفتمان امامین انقلاب اسلامی جف دانست.

او در ادامه محور‌های اساسی مجامع بسیجیان را تشکیل، تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی و کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی از طریق مسئله یابی، حل مسئله و مطالبه‌گری صحیح از ادارات و نهاد‌های اجرایی و مسئول، جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم دانست.

اولویت اساسی کارگروه بهداشت در سال ۱۴۰۲، ذبح بهداشتی دام در شهرستان دزفول
مجمع بسیجیان شهرستان دزفول پس از بحث و تبادل نظر کارگروه‌های تخصصی ششگانه دو مورد از اولویت‌های کارگروه‌ها را جهت پیگیری و طرح در اجلاسیه عمومی این مجمع انتخاب نمود:
۱. ذبح بهداشتی گوشت دام در شهرستان دزفول
۲. تخصیص زمین و راه اندازی کشتارگاه صنعتی دام
دکتر بهروز اسماعیل چگنی رئیس کارگروه بهداشت، سلامت و محیط زیست مجمع بسیجیان شهرستان دزفول برنامه عملیاتی ذبح بهداشتی دام در شهرستان دزفول را در این اجلاسیه ارائه کردند و مسئولین شهرستانی دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص پیش نیاز‌های این طرح را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور امام جمعه شهر دزفول، مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم را امری مقدس و اساسی دانست و ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای مجمع بسیجیان شهرستان بر لزوم پیگیری تا حصول نتیجه این اقدامات تاکید نمودند.
مهندس خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول، در پایان ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات کارگروه‌های این مجمع دستورات لازم را در خصوص اقدامات اجرایی و عملیاتی این طرح صادر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار