خبرهای داغ:

پیام تسلیت سردار "علینقیان پور" درپی درگذشت پدرسردارشهید" غلامرضا آقاخانی"

فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت پدر گرامی فرمانده خط شکن گردان موسی بن جعفر(ع) لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس سردار شهید" غلامرضا آقاخانی" را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان: در متن پیام سردار حمید علینقیان پور که در پی درگذشت پدرسردارشهید" غلامرضا آقاخانی" صادر شده آمده است:


بسم رب الشهدا و الصدیقین
« با نهایت تاسف و تالم با خبر شدم پدر سردار رشید اسلام شهید "غلامرضا آقاخانی" فرمانده گردان خط شکن موسی بن جعفر(ع) لشکر 14 امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزند شهیدش پیوسته است.
سردار رشید اسلام شهید غلامرضا آقاخانی در دوران دفاع مقدس در عملیات های رمضان، محرم، والفجر یک و 4 و عملیات بدر به عنوان فرمانده ای شجاع و دلاور حضوری مقتدرانه داشته و حماسه های بزرگی را خلق کرد و در تاریخ این سرزمین جادوانه شد.
بی تردید وجود چنین سرداری که تقوا، اخلاص و اخلاقش در بین رزمندگان زبانزد بود و سردار رشید اسلام شهید حاج حسین خرازی فرمانده وقت لشکر 14 امام حسین (ع) پس از شهادت وی در دیدار با خانواده اش عنوان کرده بود که شهید آقاخانی دست راست من بود. نتیجه تربیت صحیح پدری است که او را با تعالیم الهی و مکتب امام حسین (ع) و عاشورا آشنا کرده و در مسیر آزادگی و جهاد برای خدا رهنمون ساخته بود.
حقیقتاً پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند و هیچ قلمی را یارای وصف مقام صبر و ایثار آنان نیست.
این جانب درگذشت این پدر شهید را به برادر ارجمندم سردار "عبدالرضا آقاخانی" و سایر بازماندگان بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات ایشان همراه با غفران و رحمت بیکران پروردگار و همجواری با اولیای الهی و فرزند شهیدش را  از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم»

ارسال نظرات
پر بیننده ها