فرمانده سپاه محمد رسوال الله(ص)؛

آمریکا و رژیم صهیونسیتی در حال احتضارند/ ایران اسلامی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است

سردار حسن حسن‌زاده با بیان اینکه ایران اسلامی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است، گفت: طراحان اصلی فتنه‌ها آمریکایی‌ها و صهیونیسم‌ها هستند که امروز به برکت خون شهدا در حال احتضارند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۲۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسن حسن‌زاده در مراسم گرامیداشت ۲۰۶ شهید شهرستان جعفرآباد قم مهمترین پیام محافل شهدایی را فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری دانست و اظهار داشت: پیام فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری فرهنگی است که بواسطه قطره قطره خون شهدا در دوران دفاع مقدس پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه تنها راه سعادت و راه مقابله با استکبار جهانی و ظلم، فرهنگ ایستادگی و پایداری است، گفت: این فرهنگ در دفاع از حرم تثبیت شد و امروز در میان مسلمانان جهان بعنوان بهترین الگو پذیرفته شده است و همه جهان، ایستادگی و پایداری را محور اقداماتشان قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سعی بر عدم توسعه فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در جهان دارند، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری موجب شکست روزافزون جبهه استکبار و رژیم صهیونسیتی شده است. دشمن در طول این ۴۵ سال با عملی کردن تمام راهبردهای خودش در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت ایران شکست خورده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره بر این گذارکه اگر ایران اسلامی مسیر خود را ادامه بدهد، به نابودی رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی برابر خواهد شد، ابراز کرد: آمریکایی‌ها در سال گذشته با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، از عناصر دون‌پایه و سست عنصر سلبریتی تا عناصر رسانه‌ای که امپراتوری آن بدست خودشان است، جمع شدند تا با یک طراحی دقیق و سنگین انقلاب اسلامی را متوقف کنند ولی جمع‌بندی آنها به اینجا رسید که ایران قوی با این مولفه‌های اثرگذار به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه تهران با بیان اولین راهبرد دشمنان از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: کشورهای غربی و اروپایی در آستانه پیروزی انقلاب این را پذیرفتند که انقلاب اسلامی به پیروزی می‌رسد و سعی داشتند با ایجاد حوادث‌های پی در پی، ایران اسلامی و انقلاب اسلامی را به زانو در در بیاورند.

آمریکا و رژیم صهیونسیتی در حال احتضارند/ ایران اسلامی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است

وی راهبرد دوم دشمن را تفرقه‌افکنی عنوان کرد و‌ اذعان داشت: دشمن در مقابل راهبرد وحدت رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ناکام ماند و به فضل الهی، وحدت ملی اقوام و ملت ایران، امروز مستحکم‌تر شده است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: دشمن پس از ناکامی در راهبردهای پیشین خود، راهبرد انزوای ایران اسلامی را پیش گرفت تا جمهوری اسلامی ایران تنها بماند و به تمام جهانیان بفهماند که اگر شما بخواهید تفکر انقلاب اسلامی را دنبال کنید، مثل ایران تنها می‌شوید. اما این راهبرد هم شکست خورد امروز نه تنها ایرانی اسلامی شکست به انزوا کشیده نشده است بلکه الگوی برای کشور‌های مقاوم و مظلوم جهان است و امروزه آنچه مشاهده میکنیم انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی در جهان است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) راهبرد بعدی دشمنان را ایران هراسی دانست و ابراز کرد: دشمن در موضوع ایران هراسی تلاش کردند تا پیشرفت و قدرت ایران اسلامی را به مولفه‌ای برای ایجاد نگرانی اضطراب در کشورهای منطقه ایجاد کنند. اما راهبرد ایران هراسی دشمنان نیز با شکست روبرور شد اکنون بین کشورهای منطقه و جهان یک رقابتی ایجاد شده است تا با ایران اسلامی ارتباط بگیرند و آن‌ها می‌خواهند آینده کشورشان با ایران گره بزنند.

سردار حسنی‌زاده با بیان اینکه آخرین راهبرد دشمن، تحریم همه جانبه و فشار حداکثری است، اظهار کرد: دشمن در سال گذشته یک فتنه بزرگ جهانی را بر علیه انقلاب اسلامی درست کرد. مردم با بصیرت ما با رهنمودها و تدابیر رهبر حکیم انقلاب و با حضور نیروهای بسیجی و مدافعان امنیت این ایستادگی نتیجه داد و این توطئه‌ نیز با شکست روبرو شد و اما امروز طراحان اصلی این فتنه‌ها یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیسم‌ها به برکت خون شهدا در حال احتضار هستند.

وی اضافه کرد: امروز بزرگترین و اثرگذارترین عملیات را مجاهدین فلسطین و رزمندگان حماس طراحی و اجرا می‌کنند و از ۷ لایه موانع پیچیده عبور می‌کنند، نزدیک بر ۴۰ کیلومتر به قلب رژیم صهیونسیتی نفوذ می‌کنند و مراکز اطلاعاتی را تصرف می‌کنند. این بزرگترین شکست و بی حیثیتی برای رژیم صهیونسیتی و این شکست و بی حیثیتی نتیجه مقاومت است.

سردار حسن‌زاده با تصریح بر اینکه رژیم صهیونیستی، توان اعمال قدرت در مقابل رزمندگان و مجاهدین را ندارد، گفت: یک حاکم یا فرد قدرتمند که با تجهیزات، کارهای غیر متعارف انجام می‌دهد؛ به این معنی است که او عاجز شده است.‌ امروز که اسرائیل، غزه را بمباران می‌کند، بیش ۶ هزار ساختمان را ویران می‌کند و بیش از ۷ هزار کودک، زن و غیر نظامیان را قتل عام می‌کند، تمام اینها به این معناست که او عاجز شده است.

وی یادآور شد: خون مظلوم، ظالم را از پای در می‌آورد. خون شهدایی مثل آرمان علی‌وردی که در سال گذشته مظلومانه به شهادت رسیدند، دشمن را رسوا کرد و قطعا خون شهدای غزه هم آنها را رسوا خواهد نمود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره سخنان مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی دانست و تاکید کرد: قطره قطره خون کودکان، زنان، جوانان و مردم غزه به سرعت نابودی رژیم صهیونسیتی را نزدیک می‌کند، آنها این را درک می‌کنند و این همان مقاومت و ایستادگی است.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان ساخت: همه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها نشان از بسترسازی برای ظهور، یکپارچگی امت اسلامی و فروپاشی دولت‌های استکباری دارد و همه این‍ها به برکت خون شهدا محقق شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار