امام جمعه پیشوا:

اسرائیل توان ادامه جنگ طولانی را ندارد و نابود خواهد شد

امام جمعه پیشوا گفت: در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی فقط از لحاظ اقتصادی به اسرائیل وارد شده است که به هیچ عنوان برای آنها قابل جبران نیست.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۹۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه پیشوا در نمازجمعه ۵ آبان ماه بیان کرد: حرم جعفربن موسی الکاظم علیه السلام پنجمین حرم اهل بیت در ایران است لازمه شناخت این امامزاده به همت ما بستگی دارد ما اسم این آقا را کنار شهرمان باید بیاوریم و به همه برسانیم که اسم این شهر پیشواست پیشوای شما جعفربن موسی الکاظم علیه السلام است  به خاطر ایشان نام این شهر را پیشوا گذاشتند جلودار دیار بصیر پانزده خرداد دیار شهادت امامزاده شهید مااست افتخاری برای پیشواست که نام پیشوا قبل از این نام معروف به امامزاده جعفر(ع) بوده است.

وی افزود: در تقسیمات کشوری نام جعفربن موسی الکاظم (ع) باید در کنار نام پیشوا قرار بگیرد که مردم معنای پیشوا را بدانند احساس می کنیم نام پیشوا یک پسوند و پیشوندی کم دارد حالا تقسیمات کشوری یک قسمت است اما شایسته است ما که در این شهر از قدیم به نام امامزاده جعفر(ع)ما را می شناختند چشم و چراغ منطقه و ایران مااست زیر سایه این آقا هستیم اشاره ای از اسم آقا در پیشوا باشد وقتی کسی از ما پرسید که محل خدمت شما کجا است ما با افتخار جواب دهیم که ما اهل پیشوای جعفری هستیم.

وی گفت: در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی فقط از لحاظ اقتصادی به اسرائیل وارد شده است که به هیچ عنوان برای آنها قابل جبران نیست دولتی هم قرار نیست سرکار بیاید شما مطمئن باشید اسرائیل با این وضعیت توان ادامه جنگ طولانی را ندارد.

وی ادامه داد: چرا کشورهای محور مقاومت وارد نمی شوند؟چون میدانند اسرائیل طولانی نمی تواند بجنگد چرا وارد جنگ شویم؟ اولا که خود فلسطینیان محکم و سلحشور ایستادند و دفاع می کنند کوتاه هم نمیایند شما در غزه یک تجمع ضد حماس نمی بینید یک دست و متحد در حال دفاع هستند مقاومت می داند که اسرائیل نمی تواند بلندمدت ادامه دهد همین الان زاغه های گنبد آهنین که شبیه آبکش فلزی سوراخ سوراخ شده آمریکا در حال شارژ کردن آن است نمی توانند و و دیر یا زود باید کوتاه بیایند و آتش بس اعلام کنند
محورمقاومت نمی خواهد با اسرائیل وارد جنگ مستقیم شود چرا؟ چون مطلعیم اگر آتش بس شود براساس آمار و اطلاعات بعد از آتش بس اینها درگیر مشکلات داخلی می شوند از درون سقوط می کنند و نابود می شوند خودشان زحمت نابودی اسرائیل را می کشند چرا ما به زحمت بیافتیم اسرائیل را رها کنی فرو میریزه به جان هم افتادند شک نکنید در این ماجراهای اخیر روند مهاجرت معکوس در اسرائیل روز به روز بیشتر می شود و بعد از آتش بس شمار مهاجران اسرائیل را ترک می کنند نابود می شود و از بین می رود نمی تواند طولانی ادامه دهد خواهید دید آتش بس اعلام خواهد شد و پرچم حماس و مقاومت بالا خواهد رفت و آغاز بدبختی های اسرائیل است.

وی گفت: ۸ آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی است گرامی میداریم و خدمت همه بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار