سرپرست شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد مغان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری «آنا» در پارس‌آباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد مغان از راه‌اندازی تنها مرکز درمان ناباروری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۶۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری «آنا» در پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری بسیج ، منصور مهمان‌نواز درباره جزئیات راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری «آنا» در پارس‌آباد مغان به خبرنگاران گفت: مرکز درمان ناباروری با نام "آنا" به‌عنوان تنها مرکز ناباروری در شهرستان پارس‌آباد مغان در طبقه سوم درمانگاه شفا بیمارستان شهدای پارس‌آباد، راه‌اندازی شده و آماده خدمت‌رسانی به مراجعان است.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد مغان گفت: مرکز درمان ناباروری «آنا» در روزهای یکشنبه از ساعت هشت تا ۱۰ صبح در خدمت همشهریان است.

 پیش از مرکز درمان مرکز ناباروری آنا در پارس‌آباد، مرکز درمان ناباروری «قفقاز» جهاد دانشگاهی اردبیل از سال ۱۳۸۹ در استان اردبیل راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر جهت درمان ناباروری به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد حدود هفت هزار زوج که سیکل درمانی خود را کامل کرده‌اند و درمان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده است.

 در بین مراجعه‌کنندگان به مرکز درمان ناباروری «قفقاز» جهاد دانشگاهی اردبیل بیمارانی از کشورهای همسایه به‌ویژه کشور جمهوری آذربایجان حضور دارند.

 استان اردبیل به دلیل هم‌مرز بودن با کشور جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز سالانه پذیرای اتباع خارجی باهدف درمان است که این امر لزوم ساماندهی گردشگری سلامت استان را دوچندان کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار