خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

عملیات طوفان الاقصی یک همراهی و مشروعیت جهانی به جبهه مقاومت داد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات یک همراهی و مشروعیت جهانی به جبهه مقاومت داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۹۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر تویسرکان اظهار کرد: شکست رژیم اشغالگر قدس در حوزه‌های مختلف مانند دفاعی، اطلاعاتی و نظامی موجب شکست هیمنه پوشالی آنها شد.

وی افزود: به همین دلیل است که آنها دیوانه‌وار و هیجانی به بمباران غزه مشغول هستند چراکه آنها این جنگ را، جنگ بقاء خود می‌دانند و خود را لبه پرتگاه فروپاشی احساس کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه به عدم توان آمریکا و سایر مستکبرین در حمایت از بزرگ‌ترین متحدشان اسرائیل پرداخت و گفت: آنها می‌دانند در صورت ورود به این معرکه، سایر جبهه‌های مقاومت هم فعال می‌شوند و آنها توان تحمل هزینه ورود به این معرکه را ندارند.

وی  به برخی برکات عملیات طوفان الاقصی پرداخت و عنوان کرد: این عملیات یک همراهی و مشروعیت جهانی به جبهه مقاومت داد.

گلچهره تصریح کرد: این عملیات یکبار دیگر گفتمان فلسطین و مقاومت را سرخط جهانیان کرد و این عملیات جریان مقاومت در فلسطین را از یک گفتمان اعتقادی به یک ساختار تشکیلاتی و عملیاتی قوی تبدیل کرد و ارتقا داد.

وی اظهار کرد: وقایع امروز غزه هر طور که پیش برود، نتیجه‌اش پیروزی مقاومت و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و این پیروزی مقدمه‌ای است برای از بین رفتن رژیم صهیونیستی که منجر به فروپاشی کامل جبهه استکبار و ظلم در جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار