خبرهای داغ:

کمک های مومنانه در محله های سرخه ادامه دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از تداوم کمک های همدلانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند با یاری بسیجیان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۷۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و تداوم کمک های مومنانه پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله در جهت کاستن از آلام آن ها کرد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدامات جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور مردم یاری و مردم داری و همچنین کمک مومنانه که به فرمان مقام معظم رهبری از زمان شیوع کرونا آغاز شده است، این کمک های مومنانه با اجرای طرح ها و پویش های مختلف به همت جهادگران بسیجی انجام می شود.

او افزود: در این راستا کمک به یتیم به مبلغ یک میلیون ریال، کمک به یک بیمار نیازمند در محله به مبلغ یک میلیون 500 هزار ریال، کمک به فقیر و نیازمند به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به ارزش 600 هزار ریال تهیه و اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) بیان داشت: همچنین کارگاه سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف به حضور بینائیان از بانوان کارشناس و معلمان قرآنی در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین دوره آموزشی زندگی سالم با تغذیه سالم با حضور زارعی از کارشناسان مراکز بهداشت و درمان شهرستان با استقبال خوبی تشکیل شد.

او یادآور شد: در راستای برپایی صندوق الحسنه بسیجیان در پایگاه، قرعه کشی وام با حضور بسیجیان انجام و مبالغ وام به چهار نفر تعلق گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار