خبرهای داغ:

برگزاری افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا» در روستای شریف آباد نهاوند

همدان-مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا» با حضور کارگردان و تصویربردار اثر، خادمان حرم حضرت معصومه (س) در روستای شریف آباد بخش خزل نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۸۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
برگزاری افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا» در روستای شریف آباد نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا» اول آبان با حضور کارگردان و تصویربردار اثر، خادمان حرم حضرت معصومه (س)، مسئولین محلی و مردم در روستای شریف آباد بخش خزل نهاوند از استان همدان برگزار شد.

در این مراسم فیلم سینمایی «اخت الرضا» با حضور ۱۱۰ نفر از اهالی این روستا به نمایش درآمد.

کارگردان «اخت الرضا»، پس از اکران فیلم گفت: ساخت این فیلم به یک تصمیم برمی‌گردد که در آن نه پول دخیل بوده و نه ارتباطات؛ 6 یا هفت سال قبل، یکی از خادمان غیررسمی حرم حضرت که تصویربردار این فیلم هستند، نیت کرد فیلمی درباره حضرت معصومه (س) بسازد و تصمیمش را با من مطرح کرد. نیت ایشان تبدیل به اثر حاضر شد.

سید مجتبی طباطبایی از حضور مردم در این مراسم تشکر کرد و گفت: من در مراسمات مربوط به اکران فیلم‌های مختلف در جمع مردم حضور داشته‌ام اما این جمع یک جور دیگر بود و خیلی به دلم نشست.

در پایان مراسم پس از عرض سلام خدمت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، خادمان حرم بانوی کرامت، پرچم متبرک بقعه مبارکه را به میان جمعیت آوردند و مردم نیز به آن تبرک جستند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «اخت الرضا» که از ۱۹ مهر روی پرده سینما آمده است، داستان سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را روایت می‌کند.

عموم مردم می‌توانند در ایام شهادت حضرت معصومه (س) این فیلم را با شرایط ویژه در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و  اکران کنند و برای ثبت درخواست با شماره تماس  اکران فیلم سینمایی اخت الرضا ۰۹۱۸۸۵۱۶۵۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار