دستگیری سارق موتورسیکلت از سوی ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی

سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۰۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گفته سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران؛‌بیست و نهم مهر ماه،  ماموران کلانتری 114 غیاثی در محدوده خیابان "خاوران" تهران در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی،  در حال گشت‌زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان می داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. بررسی‌ها و استعلام اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و راکب آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و تلفن همراه و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد و یک گوشی سرقتی از وی کشف شد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

علی اکبر فرقانی - خبرنگار خبرگزاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار