خبرهای داغ:
در سیزدهمین جشنواره اشراف «مالک اشتر» صورت پذیرفت:

تقدیر از ۱۲۰ نفر از کارکنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان

دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ؛ در فضای رقابتی بسیار نزدیک بین معاونت‌ها توانستیم امروز ۱۲۰ نفر از کارکنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) و شبکه‌های تحت امر آن را مورد تشویق قرار بدهیم
کد خبر: ۹۵۴۸۸۸۶
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

سرهنگ دوم پاسدار میثم سعادت دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: این جشنواره بر اساس یکسال زحمات کارکنان نواحی مختلف سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان طی فرایندی رقابتی و غیر رقابتی مورد ارزیابی قرار گرفت و از رده‌های برتر تقدیر شد.

 

او افزود: از روش های متعدد برای صحت سنجی داده ها بهره برداری کردیم تا در نهایت امروز توانستیم جشنواره مالک اشتر را برگزار نماییم که بسیار فشرده و سخت بود.

 

سرهنگ دوم پاسدار سعادت یادآور شد که در فضای رقابتی بسیار نزدیک بین معاونت‌ها توانستیم امروز ۱۲۰ نفر از کارکنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) و شبکه‌های تحت امر آن را مورد تشویق قرار بدهیم که برای جشنواره به این عظمت در سطح یک سپاه هم استعلامات نیاز بود و هم دغدغه برای انتخاب بهترین را داشتیم و اگرچه همگی خوب بودند اما در نهایت برخی از سایرین بهتر بودند.

 

او اشراف فرماندهی را کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی فرماندهان دانست که فرماندهان ارشد سپاه و رهبر انقلاب بر اساس گزارشاتی که در زیر مجموعه آنها چه در توان و چه در آمادگی های رزم جمع آوری می شود تصمیم‌های راهبردی می‌گیرند.

 

دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان میزان آمادگی ها و توان در تصمیم گیری در صحنه میدان را اثرگذار عنوان کرد که این میزان از آمادگی بر اساس جمع آوری گزارشات اشراف به دست می آید.

 

او در خصوص کار اشراف فرماندهی بیان کرد: جمع آوری، تجزیه تحلیل، رصد، پایش، ارزیابی عملکرد کارکنان برای تحقق سند اعتلای بسیج و سپاه و کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی فرمانده از مهم ترین اقداماتی است که در اشراف انجام می شود.

 

سرهنگ دوم پاسدار سعادت ۴ مولفه را برای انتخاب یک ناحیه برتر مهم ارزیابی کرد که یکی از آنها بازرسی برای ارزیابی داده‌ها است.

 

او در زمینه نامگذاری این جشنواره تحت عنوان «مالک اشتر» که یکی از یاران امام علی (ع) است، گفت: وی نمادی از شجاعت، بصیرت و اقتدار بود و باید در سپاه تمامی کارکنان الگویی از مالک اشتر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار