خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۲۶ شهیدورزشکار در رامهرمز

یادواره ۲۶ شهیدورزشکار» به همت کانون بسیج ورزشکاران در رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۰۹
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ «یادواره ۲۶ شهید ورزشکار» در رامهرمز به همت بسیج ورزشکاران و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران نهادها، ادارات و سازمان‌های رامهرمز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید عبدالمحمد میرسالاری جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رامهرمز در گفتگو با خبرنگار بسیج هدف از برگزاری این یادواره را آشنایی بیشتر با شهدا و بهره گیری از خصایل نیکوی آن‌ها خصوصا شهدای ورزشکار، برای نسل جوان عنوان کرد.

وی افزود: مرام پهلوانی شهدای ورزشکار در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بروز کرده و در بحث الگوسازی بسیار مهم است.

پس از آن سردارحاجتی مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان طی سخنانی ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ظلم به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در این مراسم اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی شهدا اخلاص است و آنچه انسان را به مقام شهدا می‌رساند؛ این خصیصه است، شهدا مظهر معرفت و بندگی خدا هستند و باید این ویژگی‌ها همه گیر شود.

سردار حاجتی بیان کرد: بصیرت شهدا باعث افتخارات آن‌ها شده و امروزه در جامعه ورزشی به این موضوع مهم نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سیره شهدا نیز نیازمند کار و برنامه فرهنگی بیشتری هستیم، تا بتوانیم در حل و فصل مشکلات اجتماعی اثرگذار باشیم.

 مدیر کل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین بیان کرد: ورزشکاران شهید در مسیر حق و حقیقت و رضای خداوند تلاش کردند و برای نظام مقدس انقلاب اسلامی افتخار آفریدند.

سردار حاجتی مقام شهدا را بالاترین افتخار عنوان کرد و ابراز داشت: دنیا میدان مسابقه است و در این میدان، شهدا برنده واقعی شدند و جایزه آن‌ها رسیدن به مقام و جایگاهی عظیم و جاودان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها