خبرهای داغ:
شکری عنوان کرد

استان همدان جزء ۵ استان برتر کشور در جذب بیمه اجتماعی کشاورزان

همدان- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: استان همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه جذب بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۱۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در همایش بزرگ دهیاران استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به اکنون ۵ هزار و ۵۰۰ نفر عضو صندوق شده و ۴۸هزار نفر حق بیمه خود را تمدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: این صندوق در عمل به اصل ۲۹ قانون اساسی در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است، تا همه کشاورزان روستاییان وعشایر بتوانند همانند سایر مشاغل از پوشش بیمه اجتماعی بهره مند شوند و از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان افزود: در دولت سیزدهم ضریب نفوذ بیمه اجتماعی در استان با رشد بالای همراه بوده است؛ طی دوسال گذشته بیش از ۳۰هزار نفر عضو صندوق شده که این موضوع  نشان از تبیین صحیح خدمات صندوق و هم افزاری وهمکاری خوب مجموعه استانداری با صندوق است.

وی گفت: دهیاران با اطلاع رسانی به ساکنین روستا می توانند به افزایش  گسترش چتر خدمات بیمه‌های اجتماعی کمک کنند چرا که یکی از عوامل مهم در اقتصاد خانواده روستایی داشتن بیمه اجتماعی است.

شکری بیان کرد: استان همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه جذب بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار