خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

ملتی که در برابر ظلم بایستد تمدن‌ساز می‌شود

تبریز- امام جمعه میانه در تجمع مردم در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سیداسماعیل(ع) در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه، گفت: ملتی که در برابر ظلم بایستد تمدن‌ساز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۷۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با نکوهش بی‌تفاوتی و سکوت در برابر ظالم یادآور شد: در طول تاریخ، ملتی که با ظلم مبارزه و آن را سرکوب کرده است، شکوفا و ماندگار شده، هم خود متمدن شده و هم تمدن‌ساز شده است.  

   وی بی تفاوتی نسبت به حوادث پیرامونی خصوصا نسبت به ظلم و جوری که در حق مستضعفین اعمال می‌شود را به دور از اسلام و مسلمانی دانسته و تاکید کرد: مؤمنان موظفند در هر نقطه ای از جهان که ظلمی در حق مستضعفی رخ می‌دهد، به کمک مظلوم بشتابند و او را از چنگال ظالم نجات دهند.

   خطیب جمعه میانه نتیجه بی‌تفاوتی نسبت به ظلم را رشد و گسترش دامنه ظلم و فروپاشی و پژمردگی جامعه عنوان کرد و از ملت‌های آزاده جهان خواست تا یک‌دل و یک‌صدا به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

   حجت‌الاسلام رشادی با اشاره به پیشینه ظلم‌ستیزی ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران هرگز نسبت به ظلم، بی تفاوت نبوده، از ظلم نترسیده و علیه ظالم قیام کرده است و همین امر سبب بالندگی و اعتلای او شده است.

   مردم میانه در اعتراض به جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه، در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سیداسماعیل عليه‌السلام تجمع کرده و این جنایات و اقدامات وحشیانه و ددمنشانه را محکوم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار