خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوروزی:

آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم/ غیرت و تعصب جزء همیشگی و جدانشدنی شهید نظری بود

همدان-رییس دانشکده علوم قرآنی ملایر بابیان اینکه آرامش و آسایش و امنیت امروز خود را مدیون این شهدای بزرگ هستیم، گفت: شهید نظری و دیگر شهدا اگر امروز در کنار ما نیستند، رفتند تا ایران بماند و امنیت مردم حفظ شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۱۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسنعلی نوروزی در یادواره شهید امنیت «علی نظری» که در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا تمام وجود خود را برای تأمین امنیت و خدمت به مردم گذاشتند و در این ترس و اندوهی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا نقش بزرگی در جامعه دارند، افزود: در سال گذشته در این ایام کشور عزیز اسلامی ما بعد از این همه جان‌نثاری، فداکاری و ایثار برای نظام مقدس، گرفتار آشوب و اغتشاشات شهری، محلی و اجتماعی بود.

رییس دانشکده علوم قرآنی شهرستان ملایر عنوان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود آرامش را به ما دادند، شما می‌شنیدید هر روزی در گوشه‌ای از این کشور آشوبگران، امنیت و آسایش مردم را به خطر می‌انداختند و در همین شهرستان ملایر شاهد بودیم که چه اتفاقاتی رخ داد و شهید علی نظری به جمع شهدای امنیت کشور پیوست و جان خود را فدای آرامش و آسایش من و شما کرد.

وی ادامه داد: این شهدا کسانی بودند که برای امنیت و آسایش جامعه تلاش کردند، تا امروز ما در محیطی  آرام و همراه با امنیت مشغول فعالیت‌های خود باشیم.

نوروزی با بیان اینکه ما آرامش و آسایش و امنیت خود را مدیون این شهدای بزرگ هستیم، گفت: شهید نظری و دیگر شهدا اگر امروز در کنار ما نیستند، رفتند تا ایران بماند و امنیت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه غیرت و تعصب جزء همیشگی و جدانشدنی شهید نظری، این مرد بزرگ بود، افزود: این شهید بزرگوار در خانواده‌ای متدین و سنتی و پایبند به آرمان‌های اصول اسلام و انقلاب، متولد شد و رشد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار