نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

کار تربیتی عمیق در اولویت بسیج قرار گیرد

آیت الله فرحانی با اشاره بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب به کار تربیتی عمیق در بسیج گفت: کار تربیتی عمیق می‌بایست در اولویت بسیج قرار گیرد و گروه‌های جهادی مصداق کار تربیتی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در کار جهادی بایستی آثار بصیرت و معنویت نمایان بشود.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۱۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله عبدالکریم فرحانی در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی بواسطه تربیت نیروهایی نظیر امام خامنه‌ای(حفظ الله)، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی‌ توسط رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسید اظهار کرد: امام با تربیت شاگردان مومن و تشکیل این حلقات، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. اگر حلقات تربیتی شهید مطهری در تهران و حلقات تربیتی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در مشهد تشکیل نمی‌شد، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه امام راحل، انقلاب را با تربیت یک نسل شروع کرد گفت: در اوایل جنگ تحمیلی بنی صدر مدعی شد که می‌تواند جنگ و امورات کشور را مدیریت کند ولی پس از مدتی باز ماند و عقب کشید. با عقب رفت و کنار کشیدن بنی صدر، محمد ابراهیم همت‌ها، صیاد شیرازی‌ها، حاج قاسم‌ها و حاج علی هاشمی‌ها پرورش یافتند و این دفاع مقدس را با باور ولایت مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه حاصل انقلاب اسلامی، تربیت چنین نسل‌هایی است افزود: ایران برای اولین بار در دویست ساله گذشته، در جنگی برای دفاع از وطن جنگید و شکست نخورد. امام خمینی(ره) هم در این‌باره فرمودند: اولین عملیات را همین نسل مدیریت کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم و این فتح الفتوح است.

آیت الله فرحانی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با مضیقه مالی و با کمبود تسلیحات مواجه بودیم ولی بازهم مقام معظم رهبری این باور را داشت که ما می‌توانیم، همینطور هم شد و او توانست این انقلاب را 34 سال اداره کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب به کار تربیتی عمیق گفت: بسیج به تربیت و عمق دادن احتیاج دارد، گروه‌های جهادی مصداق کار تربیتی است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در کار جهادی بایستی آثار بصیرت و معنویت نمایان بشود.

آیت الله فرحانی شرط عاقبت بخیری را اطاعت از ولایت دانست و با یادآوری جمله شهید سلیمانی که گفت: والله والله والله شرط عاقبت بخیری ارتباط قلبی با این سید مقتدر است خاطرنشان کرد: این عشق حاج قاسم، تربیت شده انقلاب است، این عشق همان اقتدار ولایت معنوی اهل بیت است و ما باید اقتدار معنوی ولایت را با ایمان و عمل صالح حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: امروز پیروزی‌های فلسطین، حزب الله، جبهه مقاومت و دفاع مقدس بوی عطر معنویت و تقوای انقلاب را می‌دهد که این‌ها نشعت گرفته از عطر بچه‌های ولایی است که به مشام جامعه رسید و تاریخ را نوازش داد و کن فیکون کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار