مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان مطرح کرد:

ارائه خدمت به ۲۸۳ پرونده ناباروری در استان زنجان

زنجان- مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان، از ارائه خدمت به ۲۸۳ پرونده ناباروری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیمه سلامت با ۲۰۲ مرکز ارائه خدمت ناباروری قرارداد منعقد کرده است که یک مرکز فوق تخصصی در بیمارستان آیت الله موسوی و یک مرکز سطح ۲ در استان فعال است.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۰۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

ارائه خدمت به ۲۸۳ پرونده ناباروری در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سعید کرمی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ درصد از بیمه‌شدگان بیمه سلامت حق سرانه پرداخت نمی‌کنند و بیمه سلامت با ۵۲۸ مرکز ارائه خدمت، قرارداد دارد.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان زنجان به بیش از ۶ هزار نفر در استان ارایه خدمات می‌دهد گفت: بیمه دهک‌های ۱ تا ۵ رایگان بوده و دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان افزود: تعداد مراکز جامع روستایی طرف قرارداد در سطح استان نیز با بیمه سلامت ۸۴ مرکز است.


وی به خدمات بیماران خاص اشاره کرد و گفت: ۸۹۲ نفر جزء بیمه‌شدگان بیماران خاص هستند که بیمه دهک‌های ۱ تا ۵ رایگان بوده و دهک‌های ۶ تا ۹ نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.


کرمی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج با راه اندازی صندوق حمایت از این افراد ادامه دارد که این خدمات در قالب ۵۱ بسته خدمتی و برای ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج ارائه می‌شود.


وی از اعطای وام به ۲ هزار و ۹۳ بیمار خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: این وام قرض‌الحسنه با هدف گره‌گشایی و با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود.


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان، به صدور نسخه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد از نسخه‌ها در استان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.
وی افزود: بیمه سلامت ارائه خدمات ناباروری را تحت پوشش قرار دارد که می‌توان به ۲۸۳ پرونده ناباروری اشاره کرد و در حال حاضر بیمه سلامت با ۲۰۲ مرکز ارائه خدمت ناباروری قرارداد منعقد کرده است که یک مرکز فوق تخصصی در بیمارستان آیت‌الله موسوی و یک مرکز سطح ۲ در استان فعال است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه پرداخت‌ها به مراکز طرف قرارداد تقریبا به روز است بیان کرد: این پرداخت‌ها به مراکز دولتی و غیردولتی تا مردادماه انجام شده است و همچنین بیمه سلامت در حال حرکت به سمت هوشمندسازی است تا بتواند خدمت‌رسانی‌های خود را به‌روز ارائه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار