معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به صهیونیست ها هشدار می‌دهیم که با این کار گور خودشان را کندند و دیگر به آن ها فرصت شنا کردن یا فرار کردن هم داده نمیشود و روز قیامت برای آن ها نزدیک است.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۴۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری باصدور بیانیه ای جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: 

"بسم الله القاسم الجبارین"


"بِاَیِّ ذَنبِ قُتِلَت؟!"
به کدامین گناه کشته شده است؟! " آیه ۹ سوره تکویر"

ای فرزندان بنیامین از وسط اورشلیم فرار کنید و در تکوآ در شیپور بنوازید و پرچم آتش را بر بیت حکریم برافراشتید زیرا شر از شمال برمی خیزد و ویرانی بزرگ است.

کتاب ارمیا، فصل (6:1)

در ابتدا باغم فراوان و خشکی از روی ظلمی که به امت اسلامی شده است جنایت حمله به بیمارستان ها در غزه را به شدت محکوم و خدمت حضرت اول الامر حجت ابن الحسن تسلیت عرض میکنیم.

و اما بعد ابعاد گستاخی در این حمله وحشیانه و جنایت بی‌حد و حصر خبر از وقیح شدن دشمن صهیون در برابر انفعال امت اسلامی دارد از این رو برای شروع حرکت واقعی و تاثیر گذارانه و پرهیز از بیانیه ها و محکوم کردن ها این بیانیه پایانی ما تا پیروزی جنگ است زیرا دیگر محکوم کردن این جنایات کافی نیست.

و به صهیونیست ها هشدار می‌دهیم که با این کار گور خودشان را کندند و دیگر به آن ها فرصت شنا کردن یا فرار کردن هم داده نمیشود و روز قیامت برای آن ها نزدیک است.

ما از همه امت اسلامی میخواهیم تا به پا خیزند ، خویشتن‌داری بس است به دشمن یهودی باید سخت حمله کنیم و آن ها را به مجازات کیفر اعمالشان برسانیم.

خشم امت اسلامی لبریز شده است مردم و جبهه های مقاومت صبر ندارند و بی تاب شده اند رگ غیرت عرب و عجم شیعه و سنی به جوش آمده و ما شیر بچه های حیدر کرار آماده هستیم حیدر گونه در قلعه خیبر صهیونیست را بکنیم و قلعه را بر سرشان ویران کنیم و آماده امر ولی امر خود هستیم.

و در آخر سخنمان با جهانیان است این نقطه تاریخی است این نقطه ای است که تمام حق در برابر تمام باطل است و چه بد عاقبتی است در برابر کسانی که طرف باطلند و طبق سخن بزرگوارمان حضرت امام موسی صدر اگر جنگ بین اسراییل و شیطان در بگیرد این رژیم از شیطان فاسد تر است و ما کنار شیطان می ایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها