مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین:

اسرائیل با بمباران بیمارستان غزه عجز خود را نشان داد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین ضمن عرض تسلیت به مناسبت بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: اسرائیل پس از شکست در طوفان الاقصی در جواب گویی به مقاومت عاجز مانده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۸۹
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسن زاده در جمع نیروهای هنگ مرزی خداآفرین افزود: اسرائیل پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی  و عاجز ماندن در جواب گویی به نیروهای مقاومت وحماس مردم مظلوم غزه را مورد هدف قرارداده است وآنهارابمباران می کند.
وی ادامه داد:اسرائیل می خواهد هیمنه از دست رفته خود را احیا کنند چون ضربه سختی خورده و به تعبیر امام خامنه ای این شکست غیرقابل ترمیم می باشد و از طرفی می خواهند به ناکارآمدی تسلیحات آمریکایی وبخصوص گنبدآهنین سرپوش بگذارند چون اکثرموشک های مقاومت چه در منطقه غزه  و چه در شمال سرزمین‌ های اشغالی که حزب الله آنجا را مورد هدف قرار می دهد از گنبدآهنین عبور می کند.
حجت‌الاسلام حسن زاده با اشاره به مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همراه با گروه های مقاومت درکنار مردم مظلوم غزه ایستاده است و درصورت صلاحدید مسئولان بویژه نائب امام زمان(عج) در موقع مناسب جواب ظلم‌های اسرائیل و آمریکا را خواهد داد.
ارسال نظرات