دیدار بااستاندار البرز:

نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی با استاندار البرز

نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی با استاندار البرز برگزار شد در این نشست که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار گردید نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی مستقیم به طرح مسائل و مشکلات موجود با استاندار البرز پرداختند .
کد خبر: ۹۵۴۷۶۶۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با استاندار البرز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار گردید. 

در این نشست نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی بطور مستقیم به طرح مسایل و مشکلات موجود پرداختند. 

سرهنگ پاسدار مهران طیران  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز  در این نشست گزارش اقدامات انجام شده در بخش های ترویج و اشاعه فرهنگ کار و تولید، برنامه های ویژه بانوان کارگر، هیات های اندیشه ورز کارگری و کارفرمایی و احصا مسائل مربوط، کمک به رفع موانع تولید و عارضه یابی از واحد های صنعتی و همچنین اقدامات محرومیت زدایی و کمک به معیشت خانوار کارگری را بیان نمود.

طیران خواستار برگزاری جلسات منظم قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان به ریاست شخص استاندار بر اساس تصویب نامه هیات دولت جهت اجرایی نمودن سیاست های 24 گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب شد 

طیران ضمن تشریح جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای برگزیده با هدف اجرای اصل بیستم سیاستهای کلان  اقتصاد مقاومتی تصریح کرد همه دستگاه های اجرایی که با صنایع استان مرتبط هستند باید در اجرای این جشنواره سهیم باشند و این  مهم از طریق قرارگاه اقتصاد مقاومتی می بایست پیکری و راهبری گردد.

دکتر عبدالهی استاندار البرز ضمن تجلیل از اقدامات انجام شده خواستار برگزاری کارگروه تخصصی احصا مسائل با حضور فعالین و نمایندگان کارگری و کارفرمایی به صورت ماهانه گردید. 

https://basijkargari.ir/node/21060

ارسال نظرات
آخرین اخبار