دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با فرماندار جدید شهرستان ری

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف زیرپوشش این نهاد، با فرماندار جدید شهرستان ری دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۱۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به همراه کامل فیروزمرنی، رییس اداره کمیته امداد شهرستان ری با مهدی باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه ری دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی در این دیدار با اشاره به خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت،گفت: هم اکنون بیش از ۸۰ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: از این تعداد بالغ بر ۷۲ هزار خانوار معیشت بگیر و مابقی به صورت تک و چند خدمتی از خدمات کمیته امداد استان تهران برخوردار هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مدیران، مسئولان، حامیان و خیران، بیان کرد: در قالب این طرح مشکلات خانواده های تحت حمایت بررسی و با همکاری حامیان، خیران و مسئولان نسبت به رفع آنها در راستای توانمندی خانواده تحت حمایت اقدام می شود.

پرپنچی به ضرورت همکاری بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال، اشاره  و عنوان کرد: انتظار داریم بانک های عامل در راستای دریافت تضامین سهل برای معرفی شدگان وام اشتغال با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار