خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامي استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان با ۱۲۲ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان

کد خبر: ۹۵۴۷۳۹۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اصفهان : جانشین فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 سارق قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان و کشف 122 فقره سرقت با دستگیری این متهمان خبر داد.

سردار" محمدرضا هاشمی فر"  در گفت و گو با بسیج بيان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطري و دستگاه اي سي يو  از خودرو هاي وانت بار در شهرستان فلاورجان، موضوع شناسایی و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي این شهرستان قرارگرفت.

وي در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام دریافتند عاملان این سرقت ها 2 نفر هستند که  در ساعات خلوت و پایانی شب در خیابان ها و کوچه ها پرسه زده و در یک فرصت مناسب درب كاپوت خودروها باز و  اقدام به سرقت مي کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتري 11 شهر فلاورجان حين گشت زني در سطح حوزه ماموریتی خود خودروی سارقان را شناسايي و در يک عمليات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه در بازرسي از خودروی سارقان  يک دستگاه esu وانت پيکان و چند اهرم نگهدارنده باطري خودرو کشف شد اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجه با اسناد و مدارک مستند پلیس نهایتاً به جرم خود معترف و از 120 فقره سرقت شامل  105 فقره سرقت باطري و17 فقره سرقت ecu  پرده برداشتند.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد  مالخر با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: هر 3 فرد دستگير شده در نهايت با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحویل داده  شدند.

سردار هاشمی فر در خاتمه  با تاکيد بر اينکه امنيت و آرامش در سطح جامعه و همچنين برخورد با مجرمان و هنجارشکنان خط قرمز پليس است، از شهروندان خواست تا ضمن همکاري با پليس و توجه به هشدار و توصيه هاي پيشگيرانه پليس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار