مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع):

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/آغاز رقابت ۴۰ تیم بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار تلفن همراه از ۲۷ مهرماه در مشهد + فیلم

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) گفت: با برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج (مرحله استانی) به دنبال این هستیم تا قدم‌های جدی و محکمی در راستای ترویج و گسترش گفتمان اسلام و انقلاب برداریم.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۴۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/آغاز رقابت ۴۰ تیم بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار تلفن همراه از ۲۷ مهرماه در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، عبدالله امینی‌فر، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج (مرحله استانی) اظهارکرد: به دنبال این هستیم تا برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، قدم‌های جدی در ترویج و گسترش گفتمان اسلام و انقلاب برداریم.
این رویداد، بهترین فرصت برای تبیین چهره واقعی صهیونیسم

وی با بیان اینکه فجیع‌ترین جنایت‌ها در فلسطین اشغالی بر مردم غزه انجام می‌شود و این بهترین فرصت برای تبیین و نشان‌دادن چهره واقعی صهیونیست‌ها به دنیا است، خاطرنشان کرد: همه افرادی که در حوزه رسانه و مجازی و خبررسانی کار می‌کنند وظیفه سنگین‌تری در نشان‌دادن این جنایت‌ها دارند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه دشمن با همه تمام و امکانات خود به دنبال این است تا بتواند در جنگ ترکیبی همه‌جانبه‌ای را علیه کشور تحمیل کند، تصریح کرد: یکی از ابعاد اصلی این جنگ ترکیبی، عملیات شناختی است تا در چارچوب عقاید و باورهای جامعه، تغییر ایجاد کند.

مهمات این جنگ بحث محتوا است

وی با اشاره به اینکه به‌نوعی می‌توان گفت که مهمات این جنگ بحث محتوا است و تلاش می‌کند با محتواهای مختلف باورها و عقاید ما را در جنبه‌های مختلف تغییر دهد، اذعان کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌شده، بحث رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است که در سال جاری پنجمین رویداد برگزار خواهد شد.

امینی‌فر شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های جامعه و تولید حجم زیادی محتوا در موضوعات مختلف نیز از اهداف برگزاری این رویدادها دانست و عنوان کرد: یکی از موضوعات اصلی و محوری این رویداد را پیوند بین ایران و افغانستان قرار دادیم و مولفه‌های مختلفی وجود دارد که چهره‌ها و مفاخر برجسته مشترک بین ایران و افغانستان باید بیش‌ازپیش معرفی شود.

پیوند عمیق ایران و افغانستان از دیگر محورهای این رویداد

وی با بیان اینکه دشمن از تنوع سلایق استفاده می‌کند تا بین دو ملت یک گسل جدی به وجود بیاورد، تشریح کرد: در این رویداد تلاش می‌کنیم تا محتواهای متنوعی را تولید کنیم و تیم‌های خوب شناسایی شوند تا بتوان این روند ادامه پیدا کند و با محتواسازی بتوانیم نشان دهیم که این دو ملت به‌عنوان دو برادر در کنار یکدیگر حضور دارند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۳ رشته پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم‌افزارهای مخصوص تلفن همراه برگزار می‌شود، بیان کرد: بازی‌های موبایلی در موضوع دفاع مقدس و برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزارهای مخصوص تلفن همراه نیز در حوزه انتقال مفاهیم سواد رسانه به کودکان برگزار خواهد شد.

حضور تیم‌های افغانستانی در این رویداد

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در ۴۸ ساعت فرصت دارند در فضای موجود تولیدات خود را آماده کنند تا داوران رویداد آنها را بررسی کنند، ابراز کرد: پنجمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۷ مهرماه در سالن مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز خواهد شد.

امینی‌فر با بیان اینکه ۱۲ گروه در رشته نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه، ۷ گروه در رشته بازی‌سازی حوزه تلفن همراه و ۲۱ گروه در رشته پویانمایی آمادگی حضور در این رویداد دارند، تأکید کرد: تیم‌های افغانستان هم در این رویداد حضور دارند که ظرفیتی متفاوت نسبت به سال گذشته است.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌های برگزیده در مرحله کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج که بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند داشت، افزود: یکی از بحث‌هایی که در این رویداد مدنظر است شناسایی تیم‌های توانمند متناسب با موضوعات اعلام شده است که می‌توانند از حمایت‌های برخی شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار