نماینده ولی فقیه در گیلان

مسئولیت سپاه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با اهمیت تر و گسترده تر از قبل است

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی؛ فرمانده سپاه قدس گیلان به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با آیت الله فلاحتی؛ نماینده، ولی فقیه استان گیلان دیدارو گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۰۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با اشاره به تاریخ غنی گیلان اظهار کرد: گیلان استانی نخبه پرور است که پیشینه غنی فرهنگی ، تاریخی ، وجود سرداران و ۸ هزار شهید از افتخارات آن می باشد .

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به گستردگی روابط بین المللی در گیلان و فرهنگ غنی دیار گیل و دیلم افزود: مردم گیلان مردمی متدین و شیعه پرور هستند که با تمام روابط اقتصادی بین المللی خود دین داری و مردم مداری خود را حفظ کرده اند.

 

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی ؛ فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار گفت: ما با تمام توان خود پشتیبان انقلاب هستیم و برای رفع دغدغه های مردم و حل مشکلات از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی خواستار یاری نماینده ولی فقیه در گیلان در برنامه ریزی ها و خط دهی های فکری سپاه قدس گیلان شد و گفت:امید است که نماینده ولی فقیه همچون پدری دلسوز در این شرایط دشوار حامی سربازان نظام مقدس اسلامی باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار