مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد؛

برگزاری نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۹۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست با فعالان حوزه چاپ استان گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر۲۶ مهر برگزار خواهد شد. 

 

وی افزود: صنعت چاپ یکی از ارکان اساسی تمدن نوین بشری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: دست اندرکاران حوزه چاپ از منزلت خاصی برخوردارند زیرا زندگی اجتماعی بشر در ابعاد مختلف با این صنعت در ارتباط است و تاریخ بشریت مرهون و مدیون این قشر زحمتکش است.

 

هوشمند خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام با رویکرد چالش‌ها و راهبردهای صنعت چاپ استان برنامه‌ریزی شده و محور آن، تجلیل از پیشکسوتان و معرفی صادرکنندگان و نوآوران صنعت چاپ استان ایلام است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در این آیین پیشکسوتان، کارگران فنی نمونه، مدیران نمونه، کارآفرینان برتر، طراحان نمونه حوزه صنعت چاپ ایلام مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

۷٠ واحد چاپ و صنایع وابسته اعم از چاپخانه، چاپ سیلک، چاپ دیجیتال و چاپ افست در استان با حدود ۱٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار