امام جمعه وردنجان؛

رژیم غاصب صهیونسیتی بزودی محوو نابود خواهد شد

امام جمعه وردنجان،در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: رژیم غاصب صهیونسیتی بزودی محوو نابود خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۲۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی، گفت: ملت مظلوم فلسطین قاطعانه ازسرزمین خود دفاع می‌کنند و حمایت از آنها وظیفه هر آزادی خواهی است.

 وی ادامه داد: عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه های جهادی فلسطینی تحت عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر و کودک کش را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار جهانی شد.

حجت الاسلام محمدی، افزود: با عملیات طوفان الاقصی حماس، باورها تغییر کرد و جهانیان به این باور رسیدند که اسرائیل رفتنی است، حتی خود اسرائیلی‌ها نیز باور کردند که رفتنی هستند.

امام جمعه وردنجان،گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی برخی دولت‌های عربی، این رابطه را شرط بندی روی اسب بازنده توصیف فرمودند، پیام عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی این است که کشورهای عربی متوجه شدند، فرمایشات مقام معظم رهبری کاملاً صحیح است و شرط بستن بر روی اسرائیل نتیجه‌ای جز بازندگی برای آنها ندارد.

وی، حضور مسئولین در بین مردم خصوصا در نمازهای عبادی سیاسی جمعه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: مسئولین خدمتگزار مردم هستند و با تمام توان باید مشکلات مردم را حل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار